Hello new girl! (Tan Fairyland Minifee Mio)

Spam random foto's van je dolls in dit fijne forum.

Moderator: Café Mods

DutchDevil
SD13
SD13
Posts: 614
Joined: 09 Nov 2010 16:24
Location: Loenen aan de Vecht
Contact:

Hello new girl! (Tan Fairyland Minifee Mio)

Postby DutchDevil » 31 Jan 2016 21:46

Het is alweer een tijd geleden dat ik wat geplaatst heb en ik heb nooit mijn nieuwe meisje met jullie gedeeld die ik al zeker 2 maanden hier thuis heb zitten waarvan ze een maandje weg was voor een prachtige face up bij Sensei's Makeup (die ook Eva een prachtige face uo gegeven heeft)

Dit prachtige meisje is een Minifee Mio en ze heet Nevaeh (wat je uit spreekt als Neh-fee-jah)

Ze heeft nogal een verhaal over hoe ik haar gekregen heb

Nevaeh was eerst van Desley en vanaf het begin was ik al dol op haar en toen Desley haar te koop zette was ik de eerste die het wist maar helaas had ik er echt de centjes er niet voor

Eind november vroeg mijn moeder of ik mee ging om een doll op te halen die ze op het oog had, uiteraard ging ik mee!
Eenmaal aangekomen deed Desley open, ik was die dag nogal slaperig en had geen idee wat er gaande was. Eenmaal binnen vertelde mijn moeder dat ze mij met hulp van Desley om te tuin had geleid en niet een doll voor haar gingen ophalen maar de Minifee Mio voor mij... Ik stond uiteraard helemaal perplex en heb nooit in de gaten gehad dat ze dit plannetje hadden gesmeden :P

Die middag hebben we het nog super gezellig bij Desley gehad en heb ik even aan haar laptop kunnen zitten om een plekje te boeken bij Sensei's Makeup die toevallig die dag slots opende

Ik ben zo dankbaar en enorm blij met Nevaeh. Elke dag zit ze wel bij mij en kan ik niet stoppen met naar haar te staren

Ik heb tot nu toe alleen nog maar telefoon foto's maar als mijn camera volledig geladen is en ik goed licht heb maak ik betere foto's van haar

Hier is mijn prachtige meid


Image


<3
At home:

Findis (Planetdoll Mini Elf Renee)
Allison (Fairyland Minifée Shushu)
Chloe (Fairyland Minifée Chloe)

.Rooz
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 3180
Joined: 27 Aug 2008 16:53
Location: Vierlingsbeek

Postby .Rooz » 01 Feb 2016 10:08

wow wat een enorme verrassing! Super leuk, en gefeliciteerd met je nieuwe meisje, ze is erg mooi!

User avatar
Valinda
Site Admin
Site Admin
Posts: 1856
Joined: 28 Oct 2011 12:40
Location: Beek LB
Contact:

Postby Valinda » 01 Feb 2016 10:14

Haha, wat een cuty weer, en wat een voorgevel. :x
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 07 Feb 2016 19:37

Wat een geweldig verhaal <3 Lief van je moeder! Gefeliciteerd met je mooie nieuwe meid!
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

User avatar
Mittebam
SD16
SD16
Posts: 763
Joined: 29 Oct 2009 21:57
Location: Leeuwarden
Contact:

Postby Mittebam » 07 Feb 2016 21:34

Dat is nog eens een gave verrassing! En een hele mooie meid weer ^^
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)

Ythiel
MSD
MSD
Posts: 204
Joined: 11 Jan 2012 11:25
Location: Rotterdam

Postby Ythiel » 07 Feb 2016 22:00

Ahhh wat een mooierd!
Moira (Soom Taco), Exellion (Iplehouse Felix), Lilith (Supiadoll Hael), Elizabeth (Supiadoll Rosy)

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 08 Feb 2016 21:13

Wat is mnf mio een mooie mold he :)
Ik heb haar in ws, ts is ook prachtig bij haar!
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi


Return to “In the Picture”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests