Sticky UPDATE 19-4-2013

Photo Stories in alle talen mag je hier plaatsen, als ze maar van jezelf zijn.

Moderator: Café Mods

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Sticky UPDATE 19-4-2013

Postby BlackDragon » 14 May 2011 18:19

*LET OP: foto's mogen max. 800 pixels breed en 600 pixels hoog zijn.

Zet niet meer dan 10 foto's in een topic, als het hele lange foto's zijn minder om het forum minder te belasten. Dit scheelt aanzienlijk in de laadtijd.

Aangezien mensen aan de lopende band toch te grote foto's posten, zullen wij vanaf nu zonder aankondinging de foto's verwijderen. We hopen dat dit een halt roept aan de enorme stroom foto topics met veel te veel of te grote foto's.

We hopen op jullie begrip en medewerking om het forum leuk en gangbaar te houden
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Maaaybe
MSD
MSD
Posts: 103
Joined: 24 Aug 2009 14:08
Location: Noord-Brabant

Postby Maaaybe » 21 May 2011 15:42

Is het eventueel oké om bijvoorbeeld een photostory te splitsen in meerdere posts in plaats van meerdere topics? Dat is namelijk hoe het op Den of Angels gedaan wordt. Ik heb redelijk lange photostories die ik op Den of Angels in 2 topics heb gesplitst. Die 2 topics zelf bestaan bovendien onderling ook nog uit meerdere posts. Als ik die stories hier zou willen plaatsen, zou het echt 'n enorme spam aan topics en onoverzichtelijkheid opleveren... :') Bovendien maakt het qua laadtijd niets uit. Iemand die de story wil lezen, zal nu slechts 2 kleinere topics moeten laden in plaats van 1 grote (of begrijp ik dat verkeerd?).
Image
Floyd - Leeke Koji

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 21 May 2011 16:40

liever niet, als je een lange story hebt, kunt je het ook via een externe link neerzetten, met een teaser foto.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"


Return to “Photo Stories”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest