Puck (57 cm)

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

User avatar
Cheshire
YoSD
YoSD
Posts: 65
Joined: 04 Jun 2011 22:52
Location: Amsterdam

Postby Cheshire » 04 Dec 2013 19:07

Ow wat een mooi lichaam!
Welcome to the wonderfull world of the Mad Mushroom Bookclub, where fairytales show there real face.

JPS Cine Holland

Postby JPS Cine Holland » 04 Dec 2013 20:06

Het wordt wel eens tijd voor dit soort bjd's. Ik vind de meesten te kinderlijk. Nu is dat op zich niet erg, maar er mag best wel wat variatie in komen, ook wat betreft leeftijd.

Ik hoop dat het productie model, als die er komt, wat betaalbaar is.

Silk
YoSD
YoSD
Posts: 88
Joined: 19 May 2012 11:35
Location: Doetinchem
Contact:

Postby Silk » 04 Dec 2013 21:58

Dank jullie wel! Ik ben ook heel benieuwd hoe ze er uiteindelijk uit komt te zien.

@JPS: Ze gaat waarschijnlijk rond de 350 euro kosten, als ik alles zo bij elkaar optel.

JPS Cine Holland

Postby JPS Cine Holland » 04 Dec 2013 23:25

Even een opmerking over haar borsten, ik denk dat een iets grotere borst die duidelijk hangt mooier staat bij deze Rubens vrouw.

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 05 Dec 2013 02:03

Alsjeblieft niet. Ik vind de borsten zoals ze nu zijn perfect, mijn postuur is bijna hetzelfde -mijn hangen alleen nog niet- en vind de gedachte van een doll met curves maar zonder grote borsten een fantastisch idee. :}

JPS Cine Holland

Postby JPS Cine Holland » 05 Dec 2013 11:57

Zo zie je maar dat het voor iedereen weer anders is.

Oplossing:

Verwisselbare borsten.

(zal niet gemakkelijk zijn om te maken denk ik)

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 05 Dec 2013 15:32

Zo zie je maar dat het voor iedereen weer anders is.

Oplossing:

Verwisselbare borsten.

(zal niet gemakkelijk zijn om te maken denk ik)
Ik zie nu de meest hilarische koelkastmagneten voor me...
Lijkt me desondanks toch niet zo'n best plan, of je zou een heel verwisselbaar bovenlijf moeten maken... En eerlijk gezegd vind ik dit peermodel mooier.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Silk
YoSD
YoSD
Posts: 88
Joined: 19 May 2012 11:35
Location: Doetinchem
Contact:

Postby Silk » 05 Dec 2013 15:45

JPS: Dank je voor de tip! De grote borsten zien er geweldig uit naakt, maar als je haar kleren aan zou doen, zou het niet zo mooi zijn. Daarnaast zijn er al heel veel lijfjes met grote borsten. Ik denk niet dat ik ze groter maak dan ze nu zijn.

Je kan het lijfje natuurlijk altijd modden ;).

JPS Cine Holland

Postby JPS Cine Holland » 05 Dec 2013 16:14

Het punt is, naar mijn opinie, dat veel grote borsten van die amerikaanse "balls for tits" zijn, terwijl in het echt een grote buste iets hangt.

Nu ben ik trouwens liefhebber van kleine, stevige borsten aangaande echte vrouwen en ik vind dat beeld op een pop ook mooi. Toch een grote borst met een natuurlijke vorm kan ik wel waarderen. Dat is eigenlijk de achtergrond van mijn opmerking.

De poppen van diverse merken hebben bijna allemaal 1 overeenkomst en dat is dat ze van die superstevige bolle borsten hebben die je eigenlijks alleen maar ziet bij meisjes van 12 tot 16 jaar. Daar mag van mij wel wat variatie in komen.

Zo vind ik ook dat grotere poppen zoals die 65cm meid van mij eigelijk veel massievere benen en iets bredere heupen had moeten hebben.

Ik houd het niet voor onmogelijk dat deze pop wel eens een trend zou kunnen zetten naar wat meer variatie in het lichaam en een wat rijper lichaam.

sdrassa
SD
SD
Posts: 287
Joined: 12 Apr 2010 12:21
Location: Drachten
Contact:

Postby sdrassa » 05 Dec 2013 16:28

Wow! Ik ben een tijdje weg en vervolgens komen er awesome poppen uit jouw handen.

Ik was al verliefd op Puck, maar ik ben ook heel erg benieuwd naar deze dame. Het is een heel mooi en realistisch lichaam, ik kan niet wachten tot ze af is :D

edit: Over de borsten. Normaal hangen die niet op het moment dat je een goede BH aan hebt. Alleen zonder goede BH gaan ze hangen. ;)
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)

Currently waiting for: J'skar (puki pukisha/cupid3)

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 05 Dec 2013 18:01

@puppit: laught out loud xD...ik wil blushing op die koelkast magneten haha xD

en ik weet bijna zeker dat als haar borsten groter worden het idd met kleding eroverheen niet mooier op word..

ik zeg...lekker houden zoals ze zijn zo ;) they are perfect!! <3
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

Silk
YoSD
YoSD
Posts: 88
Joined: 19 May 2012 11:35
Location: Doetinchem
Contact:

Postby Silk » 15 Dec 2013 17:06

@puppit: hehe, doet me denken aan diegene die de mannelijke 'option parts' gebruikte als koelkastmagneten.

Nog weer even een kleine update. Laatste foto voor ze de oven in ging. Haar benen zijn er inmiddels af, maar daar heb ik nog geen foto's van kunnen maken (wat is het snel donker!).

Image

Ik heb ook gewerkt aan haar hoofdje. Het is ienieminie voor wat ik gewend ben van BJD's. Mijn gok is dat ze 8mm ogen nodig heeft. Mijn jongens dragen allemaal 10mm ogen, maar haar koppie is toch echt een heel stuk kleiner. Hehe, het geeft me de gelegenheid om flink te oefenen.

Image

Image

Pete
SD
SD
Posts: 488
Joined: 18 Oct 2007 12:25

Postby Pete » 15 Dec 2013 17:23

Ze ziet er echt prachtig uit! :D En ik denk dat het technisch gezien beter is om een doll uberhaupt kleine borsten te geven. Er is iets minder verschil tussen met en zonder BH dan bij grotere borsten xD Zo ziet ze er zowel met als zonder kleding realistisch uit.

Ik ben groot fan van dolls met grote borsten, maar ik vind het vervelend dat ze er altijd uitzien alsof ze strak in een push-up BH ziten. Nu zijn de meeste dolls het grootste gedeelte van de tijd gekleed en grote borsten zonder BH is niet te doen... Maar het ziet er dan weer gek uit zonder kleding. Je moet als poppenmaker gewoon kiezen wat je het mooist vindt (met of zonder BH) en anders kun je voor BJD met grote cup altijd een BH-bust en een naakte bust maken ofzo x'D

Silk
YoSD
YoSD
Posts: 88
Joined: 19 May 2012 11:35
Location: Doetinchem
Contact:

Postby Silk » 15 Dec 2013 17:29

Ik kan natuurlijk ook altijd nog gewoon siliconen borstjes maken. Van die dingen die je zelf in de juiste vorm kan kneden ;).

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 15 Dec 2013 18:26

Nu denk ik toch prompt aan opplak borsten. van die silicone dingen die je als rare kipfiletjes aan je borsten plakte waardoor ze groter leken. :}
Last edited by Dream-Baby on 15 Dec 2013 21:36, edited 1 time in total.


Return to “Artist Dolls”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests