Merun - 40cm 3D popje (bijna klaar!)

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 06 Feb 2013 11:22

Hihi als yoda, is het erg als ik dat heel erg schattig vind? :D
Wat handig, dat 3D werken, zo kan je eigenlijk al een beetje uittesten hoe het poseren eruit gaat zien? - is techno noob-
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

HystericalParoxysm
Tiny
Tiny
Posts: 18
Joined: 01 Feb 2013 11:26

Postby HystericalParoxysm » 06 Feb 2013 11:35

Ja, ik kan uittesten makkelijk... Het is nog langzaam, maar niet verspilt klei, of wachttijd voor drogen. Ik kan "save as" en geeft een nieuwe naam, en dan doen wat ik wil, maar geen risico voor mijn goed versie. Als ik vind de nieuwe versie goed, dan ik kan gebruik het nieuwe versie, maar de oude een is nog daar. Ik heb nu 110 versies van mijn popje! Elke tijd ik save, ik gebruik een nieuwe naam. Heel veel megabytes, maar moeite waard!

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Postby serid13 » 06 Feb 2013 12:08

Heel mooi, ik ben ook zeer benieuwd naar de pop als ze uiteindelijk klaar is. Ik vind het heel knap, van wat ik tot nu toe gezien heb!

HystericalParoxysm
Tiny
Tiny
Posts: 18
Joined: 01 Feb 2013 11:26

Postby HystericalParoxysm » 11 Feb 2013 18:43

Ik ben doen veel werken op mijn popje dit week... Ik heb meeste de joints klaar, maar nu ik ben werken op joints voor de handen... De virtueel joints dat laten mij pose de vingers zodat ik kan maken veel versies van de handen in verschillende poses. Maar ik denk nu... Mischien ik kan maken vingers met joints, zodat ik moet alleen maken een singel paar om handen. Maar als ik doen dat, ik moet maken haar groter, als 60 cm of zo. Bij de 40 cm maat, de vingers ben te klein, 1.5 tot 2 cm. Ze te breekbaar in dit maat.

Ik was van plan op en kleiner popje, maar ik was doen een faceup op mijn Minifee, en dat was heel hard, ze was zo klein, schilderen kleine details. Ik had plan voor maken een groter popje tenslotte, gebruiken dezelfde 3d vormen en print haar groter, maar nog niet... Maar nu, ik denk mischien ik moeten maken haar groter en maken en kleine popje niet.

Ik ben zo besluiteloos. :(

Yera
Hound
Hound
Posts: 1093
Joined: 31 Aug 2007 13:37
Location: Wijchen, Nederland

Postby Yera » 11 Feb 2013 23:43

Ik moet zeggen dat ik haar persoonlijk geschikter vind als 60 centimeter doll. Omdat ik haar zo volwassen vind wat betreft haar lichaam en ik bij 40 cm dolls denk aan tieners.
Tevens wou ik even melden dat hoewel de joint van de voet er wel mooi uit ziet ik laatst een discussie had met iemand die een doll heeft met zo'n joint en die wordt er knettergek van omdat ze de voeten graag will vervangen maar dat kan ze niet omdat de bol van de joint aan de voet vast zit. Ik dacht dat je dit misschien wou weten in verband met uiteindelijke vervanging bij beschadiging bijvoorbeeld.



Translation
I have to say personally I would think this doll is more appropriate as a 60 centimeter doll. This is because I think her body is so grown up and developed, I consider 40 centimeter dolls as teenagers, so a little less curvy than your lovely doll.
I also wanted to add that although I think the foot joint looks lovely, I recently discussed this with someone who has a doll with a joint like that and she told me it was driving her insane. She wanted to replace the feet, but she can't because the ball of the joint is attached to the foot. I thought you might want to consider this for the option of possible replacement when a foot is damaged
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com

-All your MSD are belong to uss-

HystericalParoxysm
Tiny
Tiny
Posts: 18
Joined: 01 Feb 2013 11:26

Postby HystericalParoxysm » 12 Feb 2013 12:44

Waarom jouw vriend vinden dat joint zo slecht? Ik kan mischien maken een een-stuk voet als een optie...

Mijn vriend en ik was spreken en ze zegt dat ze zou het niet leuk een hand met joints, omdat het maken de popje lijk minder echt. Zo ik zal maken twee opties voor de handen op de 60 cm maat - een optie met joints voor de vingers, en een optie met normaal handen.

En ik denk ik zal maken haar om 60 cm maat... Ik was denken op de 40 cm maat omdat ik vind het leuk.... Ik weet niet waarom, het lijk precies goed. Maar je bent echt - ze is een volwassen meid, en zo moet een groter popje ben.

Yera
Hound
Hound
Posts: 1093
Joined: 31 Aug 2007 13:37
Location: Wijchen, Nederland

Postby Yera » 12 Feb 2013 13:26

Mijn vriendin vind het vervelend dat de balljoint aan de onderbenen vast zit omdat ze nu heel weinig beweegruimte had bij de enkel en ze dus geen enkel hakje aan kon (zelfs geen klein hakje)
En omdat de bal aan het onderbeen vast zat kon ze geen enkel ander voetje er onder doen want elke vervang voet heeft de ball aan de voet vast.
Als er nu een beschadiging op de voet of het onderbeen komt worden die lastig te vervangen.
What we can see is limited, what we can create is endless
www.dolliverse.com

-All your MSD are belong to uss-

HystericalParoxysm
Tiny
Tiny
Posts: 18
Joined: 01 Feb 2013 11:26

Postby HystericalParoxysm » 12 Feb 2013 14:18

Ah oke, ik denk ik begrip... Zo op de popje van jouw vriend was niet heel flexibel bij de enkel? En dat maken het moeilijk voor gebruiken van schoenen met hakjes? Ik wil begrip zodat ik kan ontwijken een zelfde fout.

Nu, mijn popje heeft de zelfde motie van haar enkels als een persoon.

Image

Ik doen de enkel van mijn popje dus omdat de stringen kan gaan de heel weg door haar voet en been, met geen apart stukje elastische voor alleen de tenen... en ook zodat ik kan mal en doen de giethars voor de groter stuk van de voet in een stuk, met geen nodig voor boren. Als de enkel is met haar voet en niet haar been, ik moet boren een L-vormige gaatje in elke voet. Dat is heel werk-intensie, en moeilijk te doen goed. Maar als een beter method, ik zal gebruik dat.


Return to “Artist Dolls”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests