Rikugou -mijn eerste BJD *nieuwe foto's*

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 30 May 2011 00:04

foto's zijn veeels te groot en trokken het forum uit elkaar.

foto's van verwijdert.
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 30 May 2011 00:13

foto's zijn veeels te groot en trokken het forum uit elkaar.

foto's van verwijdert.
Arghh klote moet ik ze dan allemaal verkleinen?? Gaahhh... Sorry, ik dacht dat het nog wel kon, aangezien je wel gewoon de hele foto kon zien als je naar beneden scrollde.

Zal ze even opnieuw doen.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 30 May 2011 00:16

de foto's mogen maximaal 500 breed zijn.
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 30 May 2011 00:34

Ik geloof dat die overdwars nu 640 zijn (zag bovenstaand berichtje pas na het re-scalen), maar ze trekken de boel niet uit elkaar en zijn even groot als de eerder geplaatste foto's. Mag dit of moet ik ze nóg een keer bewerken (zeg alsjeblieft dat dat niet hoeft -.-')
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 30 May 2011 00:53

maximaal 500 breed
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 30 May 2011 09:37

Goed goed, iets vriendelijker vragen was ook een optie geweest (temeer daar ik nooit op m'n kop heb gekregen voor die foto uit het eerste bericht, die ook meer dan 500 breed was), maar ik heb ze allemaal aangepast en nu zijn ze maximaal 500 breed.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Rooziej
SD13
SD13
Posts: 713
Joined: 21 Jul 2010 21:55
Location: Deventer

Postby Rooziej » 30 May 2011 12:50

mooie close-up foto van zijn ogen Jildou! :D

blegh, en nou moet ik hem zelf nog komen bekijken, lol.
Denk dat dat wel met dolliverse komt.. ach, gelukkig is dat ook niet zo ver weg meer ^^
@ Home:
Isamu
Usagi
Yaora
Joshua
Rikugou
Haru-Hanako
Enma
AiYumeko
Coming:

clovera
MSD
MSD
Posts: 241
Joined: 30 Dec 2009 10:28
Location: Limburg

Postby clovera » 31 May 2011 19:08

ik vind hem ook een beetje eng maar dan vanwege de tanden. Wilde je dat?? Dat hij eng is, bedoel ik. Want als je hem minder eng wil moet je denk ik de tanden iets meer uitelkaar doen( maar wat weet ik daar nou van???). Ik vind het voor de rest een mooie pop. Ben benieuwd als hij helemaal af is met zwarte kleding?? Ben jaloers op je hoe je dat gemaakt hebt, chapeau!.

edit: nu ik nog eens naar zijn hoofd kijk wen je er een beetje aan. Het is bijna alsof hij lacht... Dus.. ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet in het echt.

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 31 May 2011 20:09

ik vind hem ook een beetje eng maar dan vanwege de tanden. Wilde je dat?? Dat hij eng is, bedoel ik. Want als je hem minder eng wil moet je denk ik de tanden iets meer uitelkaar doen( maar wat weet ik daar nou van???). Ik vind het voor de rest een mooie pop. Ben benieuwd als hij helemaal af is met zwarte kleding?? Ben jaloers op je hoe je dat gemaakt hebt, chapeau!.

edit: nu ik nog eens naar zijn hoofd kijk wen je er een beetje aan. Het is bijna alsof hij lacht... Dus.. ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet in het echt.
Nouja, ik wilde hem niet te cliche vampierig maken, vandaar de langere tanden die iets meer naar binnen staan, meer als slagtanden dan hoektandjes. En wat betreft de engigheid... Hij IS natuurlijk gevaarlijk, als Krusnik... Maar niet perse kwaadaardig. Zijn gezicht heb ik daarom expres in een soort spottende grijns gemodelleerd (een "smirk" zoals de Engelsen dat zo mooi zeggen). Dat kun je vriendelijk, maar ook vervelend opvatten :P Het is maar wat je ervan maakt. De emotie waar ik op mikte is min of meer die van Ryuk uit Death Note: "stervelingen zijn zo grappig"...
Hij krijgt nog kick-ass laarzen, een zwarte (spijker?)broek en een lange zwarte admiraalsjas (met dubbele rij knopen enzo).
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

clovera
MSD
MSD
Posts: 241
Joined: 30 Dec 2009 10:28
Location: Limburg

Postby clovera » 31 May 2011 20:13

Ja, dan heb ik het toch goed gezien! Ik zag in het begin niet die grijns. Maar als je beter kijkt zie je die spottende grijns, dus eigenlijk is hij super goed gelukt!
at home Dean (DZ Chen), Grace (DZ Orlando), Clovera, Sam (SD Osu), Shoyo en Zilong

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 31 May 2011 20:55

Bedankt :D Ik moet nog wat oefenen met het goed samen laten gaan van (min of meer) correctie anatomie en de mechanica van de balljoints, maar over het gezicht en de handen ben ik erg tevreden. Hij poseert nu ook heel goed (eerst konden zijn armen niet ver genoeg buigen) en hij kan ook beter staan.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.


Return to “Artist Dolls”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest