Original BJD sculpt Luna the Elf

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Original BJD sculpt Luna the Elf

Postby LunarReverie » 22 Mar 2011 12:05

Zo'n 4 jaar geleden besloot ik om te gaan proberen mijn eigen doll te sculpten, dat is iets wat ik altijd al heb willen meemaken.
Vermoord me nog niet, maar het is een elf (sorry, I houb gewoon heel erg van elfen en puntige oren).
Ik ben begonnen met dit hoofd uit papierklei the boetseren eind 2007.

Natuurlijk ga ik haar in resin gieten, als alles goed gaat, dat zal ook een heel avontuur zijn.

Ik heb nog geen ervaring met boetseren en het is de eerste keer dat ik mijn egen pop maak.

Ik heb niet veel tijd en haar hoofd is nog niet echt af, maar ik heb een punt bereikt waar ik zo ongeveer kan zeggen dat ik klaar ben.

Ik ben best trots op de binnenkant van haar hoofd, het heeft veel tijd gekost en een hoop puzzelwerk/ bijwerken/opnieuw beginnen maar haar headcap blijft nu al netjes op zijn plek zitten.

Ik kijk uit naar het avontuur van het boetseren van haar lijf, hoewel ik hoop dat dat sneller zal gaan dan haar hoofd ^_^

Ik heb wat foto's op mijn website:
http://www.pinkhazard.com/sculpts.htm

Hier is ze te zien op een Dollzone 58 cm body. Ze past ook netjes op een Cerberus Project Delf body, Ik heb haar nog niet op andere lijven geprobeerd.

Tussendoor zag ze er zo uit:

http://fc02.deviantart.net/fs71/f/2010/ ... Hazard.jpg
http://fc03.deviantart.net/fs70/f/2010/ ... Hazard.jpg
http://fc02.deviantart.net/fs70/f/2010/ ... Hazard.jpg
http://fc04.deviantart.net/fs70/f/2010/ ... Hazard.jpg
http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2010/ ... Hazard.jpg
http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2010/ ... Hazard.jpg
http://fc05.deviantart.net/fs70/f/2010/ ... Hazard.jpg
Image

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact: