lilith - almost there now >.<

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 01 Jan 2012 20:50

[

Fullset >o<klinkt>o>

hm... die na whiteskin lijkt het meest op rs ns denk ik, mijn rs jongetje is namelijk HEEL bleek voor n ns xD
mjah, maar rs heeft nogal variabele skintones helaas ^^ gelukkig vergelen ze wel een stuk sneller dan andere company resins waardoor ze hoe langer hoe meer gaan matchen :'3 en ja, die fullsets >.< daar ga ik me mee uitleven, de bedoeling is om een siamese tweeling (meisjes) een blind meisje en een jongetje te maken, die vier zijn al uitgedacht/uitgewerkt, derest wordt blanco verkocht denk ik voorlopig =^.^=

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 03 Jan 2012 12:12

Wat een schatje! Mooie serene uitdrukking. Vooral de lippen en neus vind ik erg mooi.
Veel succes met gieten! :)
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

Lore
SD
SD
Posts: 257
Joined: 25 Mar 2011 03:28

Postby Lore » 20 Jan 2012 18:31

Lilith is gorgeous!
Heb je al enig idee hoeveel de hoofdjes per stuk zullen gaan kosten, want ik ben zeker geïnteresseerd! Vind de resinsoul/bobobie lichamen niet zo'n succes, maar daar vind ik dan wel weer wat op, als t hoofdje daarop past, kan ik vast wel een manier vinden om ze passend te maken op een lichaam van een andere company n_n
I'll show you how to be a metal man

At home: Elfdoll WU
Saving up for: 2 Dikadoll heads | Ringdoll 70cm bodies | Soom Sphaler dragon legs

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 20 Jan 2012 21:50

@ pupit: dankjee

@laurasaurus: mjah, das voorlopig nog een moeilijk punt, op het moment probeer ik uit te vissen hoeveel het me ongeveer gaat kosten per hoofdje voor productie (dat is helaas niet echt simpel, aangezien ik een redelijk correcte schatting van de douanekosten verzending en verzekering moet maken, *confused*) zodra ik iets weet zal het hier zeker gepost worden. wat hybriden betreft, het zou leuk zijn om haar op een ander lijfje te zien, hoe meer variatie hoe leuker natuurlijk :3

jolien
Tiny
Tiny
Posts: 36
Joined: 11 Nov 2009 12:24
Location: koksijde, belgië

Postby jolien » 18 Mar 2012 12:53

*UPDATE UPDATE*
(ik ben de zus van silke) Op vraag van Silke (die nu druk aan het schuren is aan lilith) is hier een update!
Lilith heeft ondertussen alweer heel wat lagen primer gekregen en haar hoofd is bijna helemaal glad. Ze heeft nu ook een lichaam (zonder armen en benen).

de eerste foto is een iets oudere die heel erg bewerkt is (glad gemaakt, headcap vast en een arm opgetekend):

Image
Lilith (by pandoradolls) 3 by _Jolien_, on Flickr

en deze heb ik zonet genomen toen ze net weer een laag primer had gekregen:

Image
Lilith (by pandoradolls) 2 by _Jolien_, on Flickr

Image
Lilith (by pandoradolls) by _Jolien_, on Flickr

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 18 Mar 2012 18:48

Mooi zeg! De vorm van het voorhoofd ziet er heel realistisch uit.
Zo te zien zit er echter nog wel een krasje bij haar mondhoek...
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 20 Mar 2012 19:03

Mooi zeg! De vorm van het voorhoofd ziet er heel realistisch uit.
Zo te zien zit er echter nog wel een krasje bij haar mondhoek...
ja dat krasje is eigenlijk niet zo heel erg groot, heb dan ook besloten het weg te werken bij de junkcast aangezien ik anders weer te veel werk ongedaan moet maken :'3

DutchDevil
SD13
SD13
Posts: 614
Joined: 09 Nov 2010 16:24
Location: Loenen aan de Vecht
Contact:

Postby DutchDevil » 20 Mar 2012 21:10

Wauw ze is werkelijk prachtig en erg realistisch
At home:

Findis (Planetdoll Mini Elf Renee)
Allison (Fairyland Minifée Shushu)
Chloe (Fairyland Minifée Chloe)

Brigitte
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 5157
Joined: 02 Feb 2008 16:38
Location: Tilburg

Postby Brigitte » 20 Mar 2012 21:23

@ haru: als je der optijd bijbent voor de preorder (laat ik nog wel weten op dit en andere fora) kun je in feite kiezen tussen alle resinkleuren die dollshe heeft behalve tan ( ik kan namelijk in de tien hoofdjes die ik laat casten kiezen per stuk in welke skincolour ik ze wil :3)
Als ik zo vrij mag zijn om hier verdere vragen over te stellen. Hoe duur word het hoofdje dan? Ik vind het hoofdje mooi en heb misschien intresse. En wanneer zou je dan het hoofdje willen laten casten en wanneer zou de pre order betaald moeten zijn?

Ik heb nu geen geld maar ik zou zeker overwegen ervoor te gaan sparen mits ik de prijs oke vind.
Image

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 22 Mar 2012 19:22

Komt ze ook met open eye?
ze komt inderdaad ook met open ogen of toch zeker als dreaming versie. misschien overweeg ik om ook volledig open ogen te casten, maar dan enkel in whiteskin aangezien ik der dan in de garage ga casten :p anders wil ik der wel eentje voor je modden als je der echt graag wil :3

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 22 Mar 2012 19:23

Wauw ze is werkelijk prachtig en erg realistisch
thank youuuuuu =^.^=

silke
YoSD
YoSD
Posts: 69
Joined: 16 Dec 2008 14:04

Postby silke » 22 Mar 2012 19:26

@ haru: als je der optijd bijbent voor de preorder (laat ik nog wel weten op dit en andere fora) kun je in feite kiezen tussen alle resinkleuren die dollshe heeft behalve tan ( ik kan namelijk in de tien hoofdjes die ik laat casten kiezen per stuk in welke skincolour ik ze wil :3)
Als ik zo vrij mag zijn om hier verdere vragen over te stellen. Hoe duur word het hoofdje dan? Ik vind het hoofdje mooi en heb misschien intresse. En wanneer zou je dan het hoofdje willen laten casten en wanneer zou de pre order betaald moeten zijn?

Ik heb nu geen geld maar ik zou zeker overwegen ervoor te gaan sparen mits ik de prijs oke vind.
owkay, ultra edit: aangezien ik nieuws van een nieuwe caster heb gekregen kan ik eindelijk de definitieve prijzen meegeven: voor een normal of white skin professionele cast zal het op een prijs van 80 euro komen, ik begin binnenkort preorder voor het sleeping hoofdje, van zodra die de deur uit zijn zou ik normaal een tender eyed versie laten casten

Ryuuseii
MSD
MSD
Posts: 159
Joined: 29 Jun 2008 14:38
Location: Friesland.

Postby Ryuuseii » 26 Jun 2012 22:33

Wauw zo mooi, ik heb zelf niet zoveel met de sleepy hoofdjes tenzij het een afneembare faceplaat is waar je ook een open oogjes (dezelfde natuurlijk maar dan met open oogjes) faceplaat voor hebt...maar ik vind haar echt heel mooi~!
...((Ramses, Karma, Jaqueline Marilyn Lyons (Jackey), Ilúvënis Mithrandír (Nia), Shesha, Patches, Mindie, Rachelle Revant & Reva Revant ))....

Lady.Arachnia
SD
SD
Posts: 433
Joined: 10 Mar 2011 21:32
Location: Dordrecht
Contact:

Postby Lady.Arachnia » 07 Jul 2012 22:29

Prachtig!! :shock: Echt heel knap dat je dit kan en het ook aandurft om hetook te laten casten!
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad


Return to “Artist Dolls”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest