Magneetjes voor vleugels plaatsen?

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

Little Lost Pixie
SD
SD
Posts: 346
Joined: 17 Mar 2013 03:59

Magneetjes voor vleugels plaatsen?

Postby Little Lost Pixie » 29 Oct 2013 21:41

Een vriendin van me kon laatst twee IMPL Doll Cyril-lijfjes overnemen, en ik heb er dan weer eentje van haar overgekocht. Helaas blijkt mijn lijfje een ander torsootje te hebben, een vorige eigenaar (niet degene van wie zij ze heeft, maar die daar weer voor) heeft de torso met vleugelmagneetjes omgewisseld voor een normaal Imp Baby-torsootje.
Dat is jammer, want ik wilde hem dus eigenlijk wel graag engelenvleugeltjes geven. Boren in resin vind ik zelf iets te eng... heeft iemand een andere oplossing? Zou het werken om de magneetjes op de rug te plakken, of wordt dat heel raar?
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

marijke
SD16
SD16
Posts: 941
Joined: 20 Nov 2007 18:01
Location: Bakel
Contact:

Postby marijke » 29 Oct 2013 21:46

Zal er aan liggen wat je wilt, indien er kleding overheen komt, kun je prima de magneten op de rug plakken, zelfs met een plakbandje, je ziet het dan toch niet.
Wil je de rug zoveel mogelijk bloot houden, dan lijkt het me er idd raar uitzien omdat de vleugels dan hoogstwaarschijnlijk niet mooi aansluiten op de rug.

Little Lost Pixie
SD
SD
Posts: 346
Joined: 17 Mar 2013 03:59

Postby Little Lost Pixie » 29 Oct 2013 21:47

Hij gaat meestal wel kleding dragen, dus dat is dan in elk geval misschien wel een oplossing,
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)


Return to “Vragen en tips”

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests