Lijm bij magneetjes oplossen?

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Lijm bij magneetjes oplossen?

Postby Jana » 22 Mar 2014 18:09

Hallo allemaal! Ik heb gister een ontzettend schattig resin draakje binnengekregen dat veel wegheeft van een floating head met vleugels en een staart :p

De voorkant van het hoofdje heeft echter een van de magneetjes waarmee die aan het achterkantje vastzit, er scheef ingeplakt gekregen. Hierdoor steekt er een stukje magneet uit en kunnen de voor- en achterkant dus niet netjes op elkaar aansluiten. =(

Weet iemand of er een goede manier is om een geplakt magneetje weer los te krijgen? Ik weet niet watvoor lijm het is, maar zou er misschien mogelijk zijn die weer op te lossen?

Alvast bedankt! :D
❦ My dolls: Mori (DM Torrie), Lorina Charlotte (DF Clary), Lumen (DIM Flowne), Elizabeth (DIM Fantasia) ❦

marijke
SD16
SD16
Posts: 941
Joined: 20 Nov 2007 18:01
Location: Bakel
Contact:

Postby marijke » 22 Mar 2014 18:52

Hier een topic vol info: http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... hp?t=12303

Daar zit vast wel iets tussen dat je kunt gebruiken.

Ik heb denk ik ook wel een idee wat voor draakje je hebt, denk dat ik ze voorbij heb zien komen op Tumblr, ze heeft ook eenhoorns en vosjes gemaakt toch?

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 22 Mar 2014 20:00

Die had ik nog niet gezien, dankjewel! Invriezen zou ik nooit aan gedacht hebben xD

Het is dat draakje ja! Moet nog geblushed en een beetje bijgeschuurd worden, maar ben er verder superblij mee^^
❦ My dolls: Mori (DM Torrie), Lorina Charlotte (DF Clary), Lumen (DIM Flowne), Elizabeth (DIM Fantasia) ❦


Return to “Vragen en tips”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests