ballon?

Hoe je iets moet doen, hoe de materialen heten en waar je ze kan vinden.

Moderator: Café Mods

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

ballon?

Postby Cynthevla » 22 Nov 2014 20:18

hey
ik wilde een wigcap voor mijn Dollzone Ivy alleen ze heeft zo een klein hoofd dat ik denk dat de maat gewoon niet bestaat.
nu heb ik het idee om een waterballon te knippen en dat te gebruiken, maar ik weet niet of de kleur zal afgeven of dat het zoizo werkt.
heeft iemand hier ervaring mee?
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Mientsje
YoSD
YoSD
Posts: 82
Joined: 11 Jan 2014 18:25

Postby Mientsje » 22 Nov 2014 20:51

Hey Cynthevla

Ik gebruik soms ook wel gewone ballonnen als wig caps en dit werk prima . Wel gebruik ik meestal de witte ballonnen en niet de rode of blauwe etc. . Voor als het wel zou gaan afgeven. Hoop dat je hier wat aan hebt :)

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 22 Nov 2014 20:56

thanks!

ja ik had ook al in gedachte de witte te gaan gebruiken maar ik dacht, ik vraag het toch even. ik heb nog nooit een ballon zien afgeven maar vraag het liever dan te ervaren in dit geval.
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Postby Toxic_nightmist » 22 Nov 2014 22:32

Nou ik gebruik jou vraag even als idee voor mijn eigen dolls :D
Ik had er nog niet eerder over nagedacht, maar dit zou inderdaad een goed idee zijn voor mijn twee dolls met kleine hoofdjes.
Een elastiek (type postelastiek qua dikte) gaat ook zeer goed, maar weet niet of die zo klein bestaan. Heb er ook nog niet naar gezocht moet ik eerlijk bekennen *lui*
Spite and playful eyes

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 22 Nov 2014 22:41

Heb het ook ooit geprobeerd, it worked very well :)
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

Minaide
YoSD
YoSD
Posts: 94
Joined: 22 Jan 2011 19:57
Location: België
Contact:

Postby Minaide » 25 Nov 2014 21:45

Ik heb in mijn beginperiode een gewone roze ballon als wigcap gebruikt en die heeft (gelukkig!) nooit afgegeven. :)
Home
Mariko ~ DollZone Ani

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 25 Nov 2014 22:56

thanks iedereen dit is echt giga nuttig!! :D

nu kijken waar ik in de winter aan waterballonnen kan komen :x
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Kyanara
Hound
Hound
Posts: 1123
Joined: 25 Apr 2009 20:37
Location: Boeren gat aan de sloot

Postby Kyanara » 26 Nov 2014 10:53

Ik gebruik al langere tijd gewoon gekleurde ballonnen van verschillend merken en ze hebben bij mij nog nooit afgegeven.
Wat ik wel altijd doe is de ballon allen om de headcap heen doen en niet over t gezichtje / face-up. Het gedeelte van de ballon wat dan eigenlijk over t gezichtje heen zou vallen, valt dan over de magneten van de headcap zeg maar. Magneten kunnen dit eigenlijk altijd gewoon aan.
Zo hoef je ook niet elke keer met die ballon te gaan lopen frutten als je bv het hoofdje er af moet halen om te verkleden ofzo.
En de ballon alleen op de headcap werkt net zo goed als dat je het ook over t gezichtje heen trekt.
~Time for tea and Muffins~

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 26 Nov 2014 11:28

Dat is een wereld idee! Ik irriteer me ZO aan die headcap steeds er op en af halen bij verkleden!
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"


Return to “Vragen en tips”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests