hoe open je oogjes?

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

HollowMoon
Tiny
Tiny
Posts: 25
Joined: 03 Aug 2013 23:41

hoe open je oogjes?

Postby HollowMoon » 27 Sep 2013 11:02

Binnenkort krijg ik een doll met dichte oogjes, en ik heb eens gehoord dat je ze ook kunt open maken?
hoe doe je zoiets, en wat heb je daarvoor nodig?

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 27 Sep 2013 11:16

een ceramic knife, een eye beveler in de juiste maat , sanding paper in diverse maten een beetje lef en een heleboel geduld.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"


HollowMoon
Tiny
Tiny
Posts: 25
Joined: 03 Aug 2013 23:41

Postby HollowMoon » 27 Sep 2013 22:32

een ceramic knife, een eye beveler in de juiste maat , sanding paper in diverse maten een beetje lef en een heleboel geduld.
thanx ^^ voor de tip

wat is een eye beveler?


BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 28 Sep 2013 08:22

een eye beveler of eye sizer is een stukje gereedschap in een ronde vorm: http://shop.fashiondoll.nl/product_info ... s_id=16219
Het ceramic knife is dit: http://shop.fashiondoll.nl/product_info ... s_id=16218
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Rosered
SD
SD
Posts: 373
Joined: 06 Sep 2007 17:34
Location: Ouderkerk

Postby Rosered » 28 Sep 2013 11:59

Wat voor doll is het?
Bij sleeping MNF en LTF bijv. zijn de oogholtes ook dicht en moet je door behoorlijk wat resin heen. Dan is het wel handig om een dremel te hebben. Ik heb er een van € 40 bij de kijkshop. (die met slang)
Of misschien kun je er 1 van iemand lenen. Met de hand kan ook, maar dat lijkt mij zo lang duren. Daar heb ik ook geen ervaring mee.
London // Dresden // Dublin // Goggles // Madeline // Melodi // Berry // Gum // Dresje // Asha // Kira
~Deviantart~

HollowMoon
Tiny
Tiny
Posts: 25
Joined: 03 Aug 2013 23:41

Postby HollowMoon » 28 Sep 2013 13:44

Wat voor doll is het?
Bij sleeping MNF en LTF bijv. zijn de oogholtes ook dicht en moet je door behoorlijk wat resin heen. Dan is het wel handig om een dremel te hebben. Ik heb er een van € 40 bij de kijkshop. (die met slang)
Of misschien kun je er 1 van iemand lenen. Met de hand kan ook, maar dat lijkt mij zo lang duren. Daar heb ik ook geen ervaring mee.
de doll staat hier ook ergens op t forum te koop (inmiddels geresserveerd voor mij)

Image

this een Aod angel of dream doll meng ya qi met jongens lichaam .

ben zelf helemaal nieuw hierin. dus heb er weinig vcerstand van


Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest