Eerste face up (pastels en aquarelpotloden)

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

miesaas
YoSD
YoSD
Posts: 92
Joined: 18 Sep 2011 19:03

Eerste face up (pastels en aquarelpotloden)

Postby miesaas » 20 Dec 2013 17:16

Van de week maar eens geprobeerd een face up te doen,
en Aiden werd mijn slachtoffer. Haar wimpers hingen toch al los,
en op de een of andere manier kon ik me gewoon niet echt binden aan haar look. De face up was iets te hard.
Ik heb me haar altijd voorgesteld met een erg soft maar toch ongebruikelijk gezichtje dus ik ben het maar gaan proberen.

Ik heb geen verf gebruikt, alleen msc, pastelkrijt en aquarelpotloden.
Ik ben zelf erg tevreden over de wenkbrauwen, het is alleen een beetje lastig te zien omdat de foto niet van hele goede kwaliteit is, en aan de kleine kant is.
Helemaal perfect is het nog niet maar dit lijkt al veel meer op de look die ik in gedachten had! Ook moet ze nog nieuwe wimpers.
De wimpers die ze had waren veel te donker voor deze look.
Aan de andere kant vind ik het zo zonder wimpers ook wel leuk...
Wat vinden jullie? Zou ik er nog (lichte!) wimpers bij doen of niet?
En zijn er misschien nog mensen met advies, tips, puntjes van kritiek...?

Image

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 20 Dec 2013 18:02

Oe! Love the eyebrows!! <3
En wat lichte wimpers lijken me heel apart :D
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

miesaas
YoSD
YoSD
Posts: 92
Joined: 18 Sep 2011 19:03

Postby miesaas » 20 Dec 2013 18:18

Oe! Love the eyebrows!! <3
En wat lichte wimpers lijken me heel apart :D
Yeeej thankyou!
Ik had niet verwacht dat ze zo goed zouden uitpakken,
de wenkbrauwen waren mijn grootste angst toen ik hieraan begon haha.

Ik ga eens een lichte kleur wimpers bestellen en gewoon testen hoe het staat. Die dingen kosten in feite niks dus dat heb ik er wel voor over.

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 20 Dec 2013 18:27

Haha snap ik ;)

Maar over je wenkbrauwen hoef je niet meer te twijfelen ;)
Die kun je :D

En das ook weer zo, qua prijs vallen ze mega mee!
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

sodabeentjes
YoSD
YoSD
Posts: 75
Joined: 05 Jun 2012 12:58
Location: Soest

Postby sodabeentjes » 20 Dec 2013 19:19

Heel mooi gedaan! Wat een liefje zeg! :squee: Ik vind haar witte huidje met het rossige echt zo mooi <3
En de wenkbrauwen zien er inderdaad heel mooi uit.
Ik ben zelf niet zo'n groot fan van wimpers, sterker nog, maar één van mijn poppen draagt ze xD
Ik hou van de open blik zonder wimpers. Maar de juiste wimpers, in de juiste kleur kunnen soms zeker mooi aanvullen, ik zou ook voor een lichte kleur gaan ^^
@home: CustomHouse Nari, Gabriël, Hanael & UU, Planetdoll Riz MSD, BlueFairy SF Jr May & Leila, LTF Ante Elf & Lewi, 5SD Quintus JID Tatiana
wishlist: Yumi, PD Roseanne MSD, SF May, LTF Lewi

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 20 Dec 2013 19:23

Ziet er echt super uit! Ik heb zelf geen ervaring met face-ups, dus ik kan niet echt advies geven, maar ik vind het er professioneel uit zien hoor!

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 20 Dec 2013 20:29

ze ziet er echt prachtig uit!!
heel goed gedaan!!
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 20 Dec 2013 20:32

Heel erg mooi gedaan. Geeft zo'n meisjes gevoel dat ik alleen maar kan zeggen geslaagd. :}
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

miesaas
YoSD
YoSD
Posts: 92
Joined: 18 Sep 2011 19:03

Postby miesaas » 20 Dec 2013 20:45

Dankjullie wel allemaal! :D
Haha ik was er heel erg onzeker over maar nu ik jullie reacties lees krijg ik toch een beetje meer vertrouwen.
Ik ga 1 paar blonde wimpers bestellen, en als die niet leuk staan dan gaat Aiden gewoon wimperloos door het leven.
Ik ben echt heel blij met haar verandering. Ze lag al een tijdje on-actief in de kast,
maar nu ben ik helemaal opnieuw verliefd op haar.
Binnenkort ga ik een weekje weg en ik wou in principe 2 dolls meenemen en nu weet ik zeker dat Aiden daar 1 van is. :D

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 20 Dec 2013 20:55

Lijkt me fijn reisgezelschap ;) Leuk om te zien dat een andere face-up zo'n verschil kan maken in hoe je een doll ziet!

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 20 Dec 2013 23:22

Ik weet zeker dat ze dat heel leuk zal vinden. :}
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 21 Dec 2013 00:03

wat een dotje zeg, je bent goed bezig, gewoon blijven oefenen, ook met die wimpers, en dan komt het helemaal goed :D ik denk trouwens dat sproetjes haar ook wel heel lief zullen staan!
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Pete
SD
SD
Posts: 488
Joined: 18 Oct 2007 12:25

Postby Pete » 21 Dec 2013 00:11

Erg mooie face-up! Ik mag haar mooie zachte wenkbrauwen, dit past goed bij haar uitstraling. Ik heb zelf altijd moeite om ze gelijk te krijgen, maar dan begin ik altijd met de linker (de moeilijkste voor mij als rechtshandige) en dan kan ik makkelijk de rechter hetzelfde maken. Andersom lukt mij namelijk niet!

Blonde wimpers zullen haar wel beter staan dan zwarte, denk ik :D

miesaas
YoSD
YoSD
Posts: 92
Joined: 18 Sep 2011 19:03

Postby miesaas » 21 Dec 2013 14:34

Ik heb een ander pruikje geprobeert (ze had de pruik van Everlee gejat en die wou hem graag weer terug xD) en ik vind dit blonde eigenlijk wel heel lief staan;

Image

Dream-Baby
SD13
SD13
Posts: 659
Joined: 09 Oct 2013 23:35

Postby Dream-Baby » 21 Dec 2013 23:08

Oh dit staat haar echt stukken leuker. :}
At home; Peter Hatter , Sarah Hatter , Perri Winkle, Bou Winkle , Addy Yount, Cleà Yount, Duncan James en Charlie Hatter


Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests