Eerste bodyblush (blootheidfoto's) commentaar?

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Eerste bodyblush (blootheidfoto's) commentaar?

Postby Jana » 03 Jan 2014 16:17

Hallo allemaal! Vorige en deze week ben ik al begonnen met mijn dolly-gerelateerde goede voornemens voor dit jaar en heb ik Mori (mijn Dollmore Torrie) voor het eerst sinds ik haar heb (inmiddels zo'n 4 jaar, ik had het echt eerder moeten doen maar ik durfde nooit xD) gerestringed en een bodyblush gegeven! Met beiden had ik dus nul ervaring, maar ik geloof dat ik best tevreden ben.

Zelf heb ik dus absoluut geen professioneel oog voor bodyblushing, misschien zijn hier professionelere ogen die me kunnen vertellen of ik het er een beetje goed vanaf heb gebracht? :blush: Het buikje, de handjes en de voetjes vond ik erg leuk om te doen, maar het ruggetje en de knietjes vond ik wat lastiger (ook om alles netjes symetrisch te krijgen enzo).
Daarnaast heb ik haar wangetjes, neusje en oortjes ook wat bijgeblushed. Daar zat nog helemaal geen kleur op (ze heeft een company face-up) en daardoor zag ze na het blushen van haar lichaampje er echt lijkbleek uit xD
Op de foto's ziet het er door de belichting overigens wat subtieler uit dan in het echt.

Image Image
Voor en achterkant

Image Image
Close-up en feetsies^^


Alvast bedankt! :D

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 04 Jan 2014 11:48

(Restring vragen afgesplitst naar ander topic in ander subforum waar het beter past)
Last edited by Jana on 04 Jan 2014 21:19, edited 1 time in total.

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 04 Jan 2014 12:16

oh wauw..de bodyblush is heel natuurlijk <3

echt perfect, haar borsten zouden ietsjes blush mogen omdat ze nu erg wit lijken maar echt waar ik vind het mega goed gelukt!! de blush past ook heel mooi bij de skin colour.
love her back <3 die is heel mooi gedaan!
great job!!
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 04 Jan 2014 21:35

Wat is dat fijn om te horen :D
Toen ik het mijn moeder liet zien vroeg ze in eerste instantie: "maar wat heb je nu dan gedaan?" omdat ze het verschil met eerst niet zag xD Blij om te horen dat het dus toch wel duidelijk te zien is (ligt het weer niet aan mij, hoera)

miesaas
YoSD
YoSD
Posts: 92
Joined: 18 Sep 2011 19:03

Postby miesaas » 23 Jan 2014 18:34

Ik vind het mooi gedaan hoor! Ik heb een hekel aan bodyblushen omdat ik het niet goed kan haha maar jij hebt echt super gedaan. :)

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 23 Jan 2014 18:41

Dankjewel! :D Ik had gedacht dat ik het ook heel lastig zou vinden, maar ik vond het erg leuk. Ik moet wel zeggen, ik heb eerst veel naar foto's gekeken en daarnaast heeft haar lichaampje duidelijke kuiltjes en heuveltjes die aangeven waar je het best kan blushen, dus misschien dat dat het wat makkelijker maakte^^


Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests