My first faceup!

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

User avatar
Gait
Moderator
Moderator
Posts: 617
Joined: 11 Oct 2010 14:29
Location: Schiermonnikoog

My first faceup!

Postby Gait » 11 Mar 2015 19:28

Mijn eerste faceup :D Het was vandaag prachtig weer, dus ik ben met alle spullen lekker op het balkonnetje gaan zitten en ben bezig gegaan met het werk :D
Voor een eerste keer ben ik er tevreden mee. Ik ben van de verf afgebleven (Wetend dat ik dan alles wat ik al had weer zwaar ga verpesten!!!) en heb dus alles met pastel gedaan :)

Hij was redelijk smerig, maar ik moet zeggen dat ik dat binnen pas zag. In het licht van buiten was het niet te zien :\ En de wenkbrauwen mag nog heel wat op geoefend worden, maar ik durfde het niet aan, bang om de rest te verpesten waar ik allang blij om was dat het was gelukt xD

Image

Ik had matt msc erop gespoten dus het glans was weer verdwenen xD
Image

Image

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 11 Mar 2015 19:57

Netjes voor je eerste faceup! Mooie rustige kleuren, knap hoor. En die wenkbrauwen worden steeds minder lastig hoor, lekker blijven oefenen ( en vooral veel fouten maken, daar leer je iedere keer weer een hoop van!) en veel plezier! :dance:
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo


Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests