Achtergrondinfo (see what I did there ;)

Voor in-progress topics, vragen, kritiek en om je werk te showen.

Moderator: Café Mods

Widu
SD
SD
Posts: 281
Joined: 29 Aug 2013 11:56
Location: Leeuwarden

Achtergrondinfo (see what I did there ;)

Postby Widu » 18 May 2015 14:39

Nou ben ik niet zo'n goede fotograaf, maar ik word toch wel een beetje jaloers van al die mooie achtergronden op het forum :)

Zo'n echte backdrop bestellen is best prijzig en duurt heel lang, en uit een oude A4 inkjetprinter komt ook niet zo veel soeps wat je aan de muur kunt hangen.

Wat is een goede plaats om een spannender decor te vinden dan een verlepte kamerplant? :)

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 18 May 2015 15:17

Op ebay vind ik nog geregeld backdrop aanbiedingen, laatst heb ik een sd/sd17 size backdrop gekocht voor nog geen 8 dollar inclusief de verzendkosten! Ja het duurt even voor hij er is maar dat is het echt waard hoor! :D
Ik gebruik van alles voor achtergrond in doll foto's, van kussens en sjaals met leuke printen tot mooi getinte grand foulards dekens.
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 18 May 2015 15:40

wat ook best werkt zijn de tuin canvas prints die je o.a. bij action kunt kopen, niet duur en best een leuk effect.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

User avatar
Valinda
Site Admin
Site Admin
Posts: 1856
Joined: 28 Oct 2011 12:40
Location: Beek LB
Contact:

Postby Valinda » 18 May 2015 18:20

Of je hebt geluk, en werkt de hele dag met een a0 printer. hihi
Ik haal gewoon high resolution foto's van internet en print ze op grootformaat.
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Postby Toxic_nightmist » 18 May 2015 18:40

Ik sluit me aan bij Proserpine, ik gebruik ook zo een beetje alles wat ik voor handen heb. Kussens, stukken stof, muurtje op het balkon, bankstel, t-shirt, dekbed overtrek, tuin van mijn vader.....
Daarbij gezegd, dat het vaak wel makkelijker is voor kleinere dolls omdat je dan niet zo veel nodig hebt. Kringloopwinkels kunnen soms ook een oplossing bieden (stof/kleding, behang, schilderij....)
Spite and playful eyes


Return to “Face-ups, Mods, Doll Art, etc.”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests