Den Of Angels

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Den Of Angels

Postby Kayren » 29 Jun 2013 11:11

In verband met het feit dat posts op een of andere manier via google gewoon gelezen konden worden en er in het vorige topic heel veel emailadressen stonden, ga ik het anders doen.

Het topic met emailadressen heb ik verwijderd, om te zorgen dat mensen niet door bedrijven o.i.d gespamd worden of er andere rare dingen gebeuren.

Daarnaast heeft Den Of Angels een regel dat als je een gebande persoon opnieuw invite, krijg je zelf ook een ban. Dit wil ik voor jullie ook voorkomen.


Hoe krijg ik een invite?
Door mij (Kayren) een PM te sturen met je emailadres.

Wat als ik van DoA geband ben maar er toch weer op wil?
Liggend aan hoelang je geband ben, kan je DoA een email sturen. Ben je om wat voor reden dan ook 15 dagen geband? Wacht het lekker uit en doe even niks. Ben je al heel lang geband kan je DoA een email sturen met waarom je weer lid wilt worden en dat je op je gedrag o.i.d. gaat letten.

Let op: flakers en recast-verkopers komen NOOIT meer op DoA.
If you or someone you know feels you have been banned mistakenly or unfairly, please send an email to denofangels@gmail.com.
Kan ik dan niet via jou weer een invite krijgen?
Nee. Zodra ik twijfel en denk dat je een geband persoon bent, stuur ik je geen invite. Gelieve het dan ook niet te proberen.

  • Doa zelf:
  • Na 25 dagen lid te zijn en 40 posts te hebben gemaakt, krijg je pas toegang tot de Marketplace.
  • Hier wordt soms nog een uitzondering gemaakt, maar op DoA is het ECHT 13 JAAR EN OUDER.
  • Je mag geen meerdere accounts hebben. Had je een account, maar weet je de inlog niet meer? Ga geen nieuw account aanmaken, dit kan zorgen voor een ban. Stuur DoA een email.
  • DoA is heel anders dan BJDcafe, let hierop. Het is geen plek waar je gezellig kan kletsen. Het is meer een forum voor informatie.
Meer vragen kan je in dit topic stellen.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

cindyl
Tiny
Tiny
Posts: 37
Joined: 19 Jan 2015 19:15

Postby cindyl » 21 Jan 2015 13:51

Ik zie heel veel voorbij komen over DoA en Den of Angels, maar wat is het eigenlijk? Ik heb er nog nooit van gehoord :blush:

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 21 Jan 2015 14:32

Ik zie heel veel voorbij komen over DoA en Den of Angels, maar wat is het eigenlijk? Ik heb er nog nooit van gehoord :blush:
Het is het grootste internationale forum voor BJDs. Andere poppen zijn er niet toegelaten. Lange tijd waren niet-Aziatische BJDs ook verboden, maar die hebben tegenwoordig geloof ik hun eigen sectie binnen het forum (net zoals we hier een sectie hebben voor Monster High poppen enzo).
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

cindyl
Tiny
Tiny
Posts: 37
Joined: 19 Jan 2015 19:15

Postby cindyl » 21 Jan 2015 15:00

Dat klinkt best leuk, internationaal! Kan iedereen daar zomaar lid van worden? Het lijkt me wel wat om ook lid te worden, maar hoe doe ik dat dan precies? Sorry voor alle vragen maar ik ben nog niet zo bekend in het forum-wereldje ;)

Ik heb gevonden hoe je het moet doen, bedankt!

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 21 Jan 2015 17:36

Het is best leuk, maar ik moet wel zeggen... Het is groot. Je ziet soms door de bomen het bos niet meer zeg maar.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

cindyl
Tiny
Tiny
Posts: 37
Joined: 19 Jan 2015 19:15

Postby cindyl » 21 Jan 2015 18:17

Dan zal het wel erg overweldigend zijn voor me. Maar ik ga eens kijken, misschien vind ik het wat, misschien ook niet. Registreren is vrijblijvend dus als ik het niks vind, doe ik er niks mee. Bedankt voor de uitnodiging in ieder geval, ik heb me geregistreerd dus ik ben benieuwd! ;)

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 21 Jan 2015 18:17

Het is best leuk, maar ik moet wel zeggen... Het is groot. Je ziet soms door de bomen het bos niet meer zeg maar.
Ik ben het met Kayren eens... Het is een geweldige bron van informatie enzo, maar hoewel ik me elk jaar voorneem mijn snoet meer op DoA te laten zien, weet de pure massaalheid van reacties op alles mijn enthousiasme toch telkens weer na een paar weken af te laten nemen.
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

cindyl
Tiny
Tiny
Posts: 37
Joined: 19 Jan 2015 19:15

Postby cindyl » 21 Jan 2015 18:21

Oke, het klinkt inderdaad als een enorm forum. Maar dat kan ook bijna niet anders, als je ziet hoeveel mensen er in de wereld bjd's verzamelen. Toen ik begon met de hobby, dacht ik dat het echt maar een heel klein groepje mensen zou zijn. Maar na veel rondkijken op youtube en flickr, kwam ik er al snel achter dat er toch best veel mensen zijn :P

Heksenvrouwtje
Tiny
Tiny
Posts: 12
Joined: 06 Sep 2014 10:21
Location: Den Bosch

recasts

Postby Heksenvrouwtje » 29 Jan 2015 22:44

Hoe staan jullie hier tegenover recast. Bij DOA niet toegelaten. Hoe staat dat hier

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 29 Jan 2015 22:50

Hier zijn recasts ook niet toegelaten.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

cindyl
Tiny
Tiny
Posts: 37
Joined: 19 Jan 2015 19:15

Postby cindyl » 29 Jan 2015 23:32

En terecht, recast is gewoon als stelen en er vervolgens nog rijk mee willen worden ook...

cindyl
Tiny
Tiny
Posts: 37
Joined: 19 Jan 2015 19:15

Postby cindyl » 01 Feb 2015 10:05

Heeft iemand hier ooit een afwijzing gekregen voor Den of Angels? Ik had een account aangemaakt maar ben afgewezen, omdat de ingevoerde informatie niet zou kloppen... Denk toch dat ik zelf echr wel het beste weet wanneer ik geboren ben.. Ik snap er niks van :(

Little Lost Pixie
SD
SD
Posts: 346
Joined: 17 Mar 2013 03:59

Postby Little Lost Pixie » 01 Feb 2015 10:49

Niet zelf, maar heb wel eens gehoord dat ze de lokatie die je invoert controleren via je IP-adres. Lijkt me dat daar misschien iets mis kan zijn gegaan, want de lokatie die dat aangeeft klopt niet altijd met waar je echt zit.
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

cindyl
Tiny
Tiny
Posts: 37
Joined: 19 Jan 2015 19:15

Postby cindyl » 01 Feb 2015 10:56

Maar ik hoefde geen locatie in te voeren.. Dus dat kan het niet echt zijn. Ik vind het maar raar.

Little Lost Pixie
SD
SD
Posts: 346
Joined: 17 Mar 2013 03:59

Postby Little Lost Pixie » 01 Feb 2015 11:07

Ja, idd vreemd... Heb je ze een mailtje gestuurd? Misschien een foutje in het systeem of zo.
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)


Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest