Migidoll/Dollstown resin match & magnetische jointed han

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Milkytan
Tiny
Tiny
Posts: 12
Joined: 01 Aug 2012 12:55

Migidoll/Dollstown resin match & magnetische jointed han

Postby Milkytan » 01 Oct 2013 21:46

Twee vragen (eigenlijk zijn het er wel meer, maar laten we doen alsof het er maar twee zijn): Weet hier iemand iets over een resin match tussen Migidoll Normal Skin Type A en een van de (vele) kleuren van dollstown? En hoe zou het met proporties zitten van bijv. dit head op dit lichaam? Het head wat er op de foto op zit heeft dezelfde wig en eye size als het head van migidoll, mag ik dan aan nemen dat ze ook qua grootte hetzelfde zijn? En migidoll zegt dat de neck circumference 4inch (10,16cm volgens google)... als ik de nek van het lichaam (10,85cm) ietsjes af zou schuren zou dit gewoon passen, toch?

En dan de tweede vraag--want bovenstaande behoorde obviously (eh, niet) tot één vraag--weet iemand waar ik jointed hands (gewoon SD grootte) met magneetjes zou kunnen vinden? Met magneetjes bedoel ik dan hoe de hand aan het lichaam bevestigd word. Bestaan ze uberhaupt? Ik heb namelijk een Fairyland Lorence en zou heel graag jointed hands voor hem willen, maar google helpt me niet echt ze te vinden :\

Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest