Vraag over Pixie dolls van Iplehouse!

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Nadine1986
Tiny
Tiny
Posts: 27
Joined: 17 Aug 2012 08:33
Location: Goes

Vraag over Pixie dolls van Iplehouse!

Postby Nadine1986 » 02 Jan 2014 13:15

Ik heb een vraag over de Pixxie lijn van Iplehouse. Ik ben helemaal verliefd geworden op Ryu-Ah, maar zij was limited en alleen in december te koop...

Aangezien ik nog maar net kom kijken binnen de BJD wereld (wel al langer aan het rondneuzen en veel ervaring in de Pullip wereld) wilde en kon ik haar niet direct bestellen... :sad:

Nu vraag ik me dus af of deze Pixxies nog een keer uitgegeven zullen worden, of moet ik gewoon op zoek naar een andere droom doll!?

En is het in de bjd wereld normaal dat poppen maar heel kort te verkrijgen zijn? Of is Iplehouse daar gewoon sterk in?

Bedankt alvast voor de antwoorden! :)
Last edited by Nadine1986 on 02 Jan 2014 21:47, edited 1 time in total.

Little Lost Pixie
SD
SD
Posts: 346
Joined: 17 Mar 2013 03:59

Postby Little Lost Pixie » 02 Jan 2014 13:26

Er zijn een aantal companies die erg veel aan limiteds doen (Soom is er heel erg in bijvoorbeeld). Soms komen die nog wel eens een keer extra uit voor een event, maar ik zou er niet op rekenen (al heb ik geen ervaring met Iplehouse, dus voor hen specifiek weet ik het niet).
Wat je het beste kunt doen, is verkooptopics hier en op Den of Angels in de gaten houden en zien of je droomdoll langskomt. Meestal is er vroeg of laat wel iemand die er eentje te koop zet.
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

Nadine1986
Tiny
Tiny
Posts: 27
Joined: 17 Aug 2012 08:33
Location: Goes

Postby Nadine1986 » 02 Jan 2014 21:47

Bedankt voor je antwoord!

Nymph91Muze@rt
Tiny
Tiny
Posts: 33
Joined: 17 Feb 2014 17:50
Location: België

RE: Vraag over Pixie dolls van Iplehouse!

Postby Nymph91Muze@rt » 18 Feb 2014 23:17

Hey, Iplehouse klanten service is volgens mijn ervaring zeer goed ( ik heb nu twee bid van Iplehouse ). Ze reageren snel op ideeën en tips van hun klanten. Misschien een tip: vraag er naar. Ik denk wel dat ze weer terugkomen. Dat hebben ze al eens gedaan. :x ;)

Nadine1986
Tiny
Tiny
Posts: 27
Joined: 17 Aug 2012 08:33
Location: Goes

Postby Nadine1986 » 28 Feb 2014 13:09

Bedankt voor je antwoord! Dat ga ik zeker doen! :)


Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests