Mnf chloe

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Guinan
Tiny
Tiny
Posts: 16
Joined: 09 Mar 2012 09:57
Location: loenen

Mnf chloe

Postby Guinan » 02 Feb 2014 18:15

Hoi
Ik ben opzoek naar we mnf chloe.
Nu kan deze besteld worden via fairyland zelf maar ik heb begrepen dat de kwaliteit tegenwoordig wat minder is?
Er worden zo af en toe ook mnf's aangeboden vanuit het buitenland maar dat is ook best eng. Hoe weet je of je niet opgelicht wordt en wat moet je extra begroten voor verzendkosten en denk ik ook invoerkosten? Of kan het ook als gift verzonden worden en is dat wel verstandig?

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 02 Feb 2014 18:41

Fairyland heeft op het moment wat te veel hooi op de vork genomen, waardoor de afwerking van de dolls soms wat tegen kan vallen.
Dit valt extra op met de dolls in tan skin die ze soms uitbrengen, omdat bijvoorbeeld het schuren daarop heel goed te zien is.

Invoerkosten heb je bijna altijd, zeker als je direct bij fairyland besteld. Er bestaan wel websites die de kosten kunnen uitrekenen geloof ik.
Verzendkosten vraag je altijd vooraf dat je de aankoop doet, maar ik heb het zelden hoger dan 50 euro gehad.

Als je tweedehands wilt kopen, koop dan van dit forum of een ander forum zoals Den of Angels, waar recasts (namaak) verboden zijn. Chloe is ontzettend populair en er zijn dus ontzettend veel recasts in de omloop.

Oplichten kan altijd gebeuren, maar als je betaald met Paypal zit je meestal wel veilig. Zij kunnen namelijk je geld gewoon terug storten als jij je product niet krijgt.
Image

Guinan
Tiny
Tiny
Posts: 16
Joined: 09 Mar 2012 09:57
Location: loenen

Postby Guinan » 03 Feb 2014 14:44

Dank :)
Idd Chloe is erg populair, zelf zo populair dat sommige meer vragen dan als je deze bij fairyland zelf koopt.

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 08 May 2014 03:11

Mocht je nog opzoek zijn, er staat er nu een op marktplaats heb ik gezien. Als je twijfelt over echtheid kun je de verkoper ook gewoon vragen, de meeste bjd owners zijn daar eerlijk over is mijn ervaring


Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 4 guests