kleding voor bjd dolls

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

Snowflake
Tiny
Tiny
Posts: 6
Joined: 12 Jan 2011 19:20
Location: Wijchen

kleding voor bjd dolls

Postby Snowflake » 07 Mar 2014 15:47

Ik wil wat kleding bestellen bij BJD doll wear.com.
Heeft iemand ervaring met die winkel.
Er gaan namelijk geruchten dat ze niet betrouwbaar zijn.
Er zijn enkele mensen die dingen hadden besteld maar nooit hebben gekregen.
In ieder geval een deel van de produkten die ze hadden besteld zijn nooit opgestuurd maar wel betaald.

groetjes Henny Ketelaars

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 07 Mar 2014 17:03

Ik heb wisselende ervaring met bjd wear. Hun mail contact is niet al te best. De eerste keer dat ik bij hen bestelde miste ik een item. Na een poos heen en weer mailen heb ik het geld voor het missende item terug gekregen. Maar het duurde wel lang. De tweede en derde maal dat ik bij ze kocht zijn wel goed verlopen. Het duurt alleen wel een poos voor je bestelling er is. Maar de spullen die ik bij hen gekocht heb zijn prima ( pruik, broek, hoed en laarzen).
Maar pas geleden zag ik dat hun webshop tijdelijk gesloten is voor updates.
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo


Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests