Aliexpress

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

miesaas
YoSD
YoSD
Posts: 92
Joined: 18 Sep 2011 19:03

Aliexpress

Postby miesaas » 20 Feb 2016 18:36

Hallo allemaal!
Ik vroeg me af of iemand van jullie ooit weleens iets voor je dolls bij aliexpress heeft gekocht?
Ik bedoel pruikjes en kleding etc, niet een doll zelf.
Ze hebben zoveel goedkope kleding en schoentjes dat ik het eigenlijk wel wil proberen. :P

Kyanara
Hound
Hound
Posts: 1123
Joined: 25 Apr 2009 20:37
Location: Boeren gat aan de sloot

Postby Kyanara » 20 Feb 2016 18:59

Ik heb al meerdere malen dingen besteld op aliexpress. Heb mn doll backdrops daar gekocht en verschillende kleine doll items en het werk gewoon prima.
Ik heb al mijn items altijd netjes gehad en er was nooit wat mis mee.
Echter is het misschien wel fijn om te weten dat je op aliexpress niet met Paypal kan betalen!
Credit card en Ideal zijn wel gewoon mogelijk. Je hoeft dus niet persee een credit card te hebben wat natuurlijk heel fijn is.
Het kan als je Ideal gebruikt even duren vor je bevestiging krijgt dat je betaling in goede orde is ontvangen, maar omdat het natuurlijk via de bank gaat moeten ze dat controleren of het ook echt binnen is. Bij ij heeft dat nooi langer geduurd dat hooguit een halve dag. Jhebt daar dus ook nog vrij snel bevestiging van.
Maar zoals ik al zei, ik heb er nog nooit problemen mee gehad. En mocht je er wel problemen mee hebben kun je net als op Ebay de seller er over contacteren etc etc.
hoop dat ik heb kunnen helpen hiermee.
~Time for tea and Muffins~


Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest