Hoe maak je een avatar/ post je een plaatje/ link

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Hoe maak je een avatar/ post je een plaatje/ link

Postby LunarReverie » 03 Sep 2007 11:00

Om foto's op dit forum te kunnen laten zien, moet je ze ergens online hebben staan. Dit kan op je website zijn, maar als je die niet hebt, kun je kiezen voor een site als http://photobucket.com .

Op deze site plaats je je foto. Je krijgt dan per foto een aparte url (het adres dat bovenin de balk staat). Kopie?r deze url en plak hem zo in je bericht:

http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... JD/ami.jpg

Selecteer deze tekst met je muis en klik boven je berichtje op Img. Dan komt er dit te staan:
[img]http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... JD/ami.jpg[/img]

Het plaatsen van een link werkt hetzelfde, alleen dan met URL.

Als je dit goed gedaan hebt, verschijnt het plaatje in je bericht.
Denk erom dat je geen plaatjes van andermans website haalt en hier plakt, dat heet hotlinken en wordt niet op prijs gesteld.

Om een avatar te uploaden, heb je zo'n zelfde adres van een plaatje nodig.
Je gaat naar je profiel waaronderaan het avatar paneel zit.
Om je eigen avatar te uploaden, plak je het adres in: gebruik avatar van andere site.

Succes!

Hasel
MSD
MSD
Posts: 112
Joined: 18 Oct 2007 22:44
Location: Wijnaldum
Contact:

Postby Hasel » 05 Mar 2011 16:36

Hoi,

ik wou mijn profiel updaten en ook een andere avatar nemen, maar als ik op verzenden druk krijg ik dit: Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Ik heb het nu al meerdere keren geprobeert dus ik denk dat het helemaal niet werkt, zouden jullie het kunnen fiksen?

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 05 Mar 2011 16:40

Hasel, als je kijkt bij Forum suggesties zie je al het topic van problemen. Daar is het al een aantal keer gemeld. Het probleem komt bij haast iedereen voor.

Hasel
MSD
MSD
Posts: 112
Joined: 18 Oct 2007 22:44
Location: Wijnaldum
Contact:

Postby Hasel » 10 Apr 2011 21:29

Oh sorry ^.^'' dit forum is nog een beetje groot voor me

User avatar
Bianca Verschoor
MSD
MSD
Posts: 238
Joined: 02 Feb 2011 19:03
Location: Strijen

Postby Bianca Verschoor » 21 Aug 2011 13:37

Hallo Allemaal
Ik wilde zelf een avatar onder mijn profiel aan brengen ik heb het al een paar maal geprobeerd,maar ik krijg steeds dat deze server nier werkt als ik het wil verzenden ik heb het formaat op vierkant 75bij 75 dat is het kleinste formaat bij
flickr gekozen weet iemand wat ik fout doe.Ik heb er nu een uit de gallery staan.
Groetjes
:) :) :)
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).

Esmee
SD
SD
Posts: 360
Joined: 18 Nov 2010 20:04
Location: Rosmalen

Postby Esmee » 21 Aug 2011 13:51

Je kunt ook gewoon op photobucket of devianart avatars zoek dan typ je in de zoekbalk bijv " hello kitty avatar"
Coming soon :
none



@home : Stars (AOD An) Moon (AOD Meng Ya Qi) Deveny (MNF Ryoeul boy ) Adam (Unoa sist FP )

holyvirus
SD
SD
Posts: 280
Joined: 09 Sep 2007 22:26

Postby holyvirus » 21 Aug 2011 16:06

@Bianca Verschoor: Dat is een bekend probleem en het ligt aan het forum. Zoals je kan zien bij mijn avatar, kan ik mijn avatar al een jaar niet veranderen. Er is een nieuwe forum in de maak en hopelijk is het probleem ook hiermee opgelost.

User avatar
Bianca Verschoor
MSD
MSD
Posts: 238
Joined: 02 Feb 2011 19:03
Location: Strijen

Postby Bianca Verschoor » 21 Aug 2011 19:08

@Holyvirus
Bedankt voor de info.
Groetjes
<3 <3 <3
Love music and dolls
Kay(dz wilka),Dilana(dz orlando)'Georg(mnf shiwoo).Georgiana(island amy),Jessta(as gus),Veronique(as vera),Alyssa(dz zhuwei),Billy(ltf chiwoo),Valentine( AS van). Ashley (mnf Celine Morning) , Ashley (mnf Kyle).


Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 1 guest