Het: Welke doll is dit??? topic.

Stel je vragen over levertijden, douane, reparaties, problemen, etc. of geef je antwoorden.
Zoek eerst of er een soortgelijke thread voor jouw vraag bestaat. In dit subforum is reageren na een lange tijd nog toegestaan.

Moderator: Café Mods

ShuriTigerH
Sabik
Sabik
Posts: 1608
Joined: 24 Sep 2007 16:27
Location: Nijmegen

Postby ShuriTigerH » 23 Jan 2013 18:19

De dolls die Droomz zocht waren Too en Bee-A van Dream of doll, en flower, jouw meisje is een Dollmore Lukia doll, deze om precies te zijn: http://www.dollmore.net/shop/step1.php?number=9245

User avatar
amariexx
MSD
MSD
Posts: 142
Joined: 08 Jan 2013 21:16
Location: Den Bosch

Postby amariexx » 07 Apr 2013 19:56

Hoi!

Weet iemand misschien welke doll dat dit zou kunnen zijn? Ik heb haar gekocht van haar vorige eigenaar maar die wist helaas niet welk merk / mold ze is. Helaas ook geen merkjes te vinden op het hoofdje :(

Ze is normal skin, single jointed en 57-58cm groot.

Dankjewel alvast! :)

Image
Image
@Home: Ridley, Lena, Misha, Lucien, Koda, Liza, Gideon, Noah, Vincent, Oliver, Charlotte, Willow, Miloh, Regina, Pandora, Victoria, Sammy, Ivicha

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 07 Apr 2013 20:03

Het is aan de handen te zien een Bobobie. Maar het hoofdje komt me even niet bekend voor. Je zou op de site van bobobie kunnen kijken. En anders zou het een hybrid kunnen zijn.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

ShuriTigerH
Sabik
Sabik
Posts: 1608
Joined: 24 Sep 2007 16:27
Location: Nijmegen

Postby ShuriTigerH » 07 Apr 2013 22:25

Dat hoofdje is volgens mij een Volks F34 http://www.angelden.net/fcs/heads/sd-f34.html of Okita Souji SD13 versie (zelfde mold): http://www.angelden.net/volks/sd13/okita.php En daar hoort minstens het Volks merkje aan de binnenkant in te staan en een ovale uitsparing in het achterhoofd voor de headplate, als er helemaal niks instaat kan dat wel eens foute boel zijn. Kun je een foto laten zien van de achter- en binnenkant van het hoofd?

Lady.Arachnia
SD
SD
Posts: 433
Joined: 10 Mar 2011 21:32
Location: Dordrecht
Contact:

Postby Lady.Arachnia » 08 Apr 2013 13:13

Ook ik heb een *welke doll is dit* vraagje en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb haar begin van de zomer via marktplaats gekocht en het is een SD dame.
Maar ik kan nergens in mn email files de transactie terug vinden, en aangezien ik wat dolls wil gaan verkopen het merk/mold toch wel handig! ;)

Image
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad

ShuriTigerH
Sabik
Sabik
Posts: 1608
Joined: 24 Sep 2007 16:27
Location: Nijmegen

Postby ShuriTigerH » 08 Apr 2013 14:48

Een iets duidelijker foto van de hele doll zou handig zijn, zo met die hoek, schaduwen, zware faceup en zonder het lichaam te kunnen zien is het lastig te bepalen welke mold het is. Ze doet me denken aan een Soom, Topaz of Breccia of zo, maar dat lichaam is geen Soom aan de nek te zien en die elfoortjes doen ook anders vermoeden. Ik zoek even verder.

Mag ik trouwens iedereen alsjeblieft nog eens op het hart drukken om geen dolls te kopen van Marktplaats waar geen mold of merk bij staat en waar je de mold ook niet van kent en zeker als het een heel goedkope is? Of in elk geval zonder eerst rond te vragen of iemand weet welke mold het is, voor je het weet koop je een kat in de zak. Sla de advertentie ergens op en maak desnoods een lijstje van al je dolls met merk- en moldnaam zodat je het zo op kunt zoeken als je er een in de verkoop wilt doen.

EDIT: ik denk dat ze een Doll Family-H Ella is: http://shop.fashiondoll.nl/product_info ... ts_id=5724

Lady.Arachnia
SD
SD
Posts: 433
Joined: 10 Mar 2011 21:32
Location: Dordrecht
Contact:

Postby Lady.Arachnia » 08 Apr 2013 20:20

Bedankt Shuri! Dat is ze indd! Nu ik de naam zie komt hij hem me weer bekend voor! <3
I, Myself, am Strange and Unusual...
At Home:
Lolita, Hujoo Berry Apricot
Banshee, ResinSoul Mei WhiteSkin
On the way: Sd Girl 58 cm
On Layaway: Soom Nenad

Arwen
YoSD
YoSD
Posts: 72
Joined: 27 Nov 2009 12:32
Location: Amstelveen
Contact:

Postby Arwen » 01 Jul 2013 00:20

Dan heb ik waarschijnlijk n hele moeilijke.
Ik heb dit hoofd ooi n keer in de DoA marktplaats gekocht en toen niet goed opgeschreven welke company & sculpt het is.
Image
Image

Het lichaam waar ze op zit is zeker van n andere company en heeft niets met dit hoofd te maken.
Ook is ze bij mij n meisje maar ik vermoet dat dit n jongens hoofd is geweest. De face-up is ook niet van de company.

edit: er staan geen merkjes op t hoofd en de binnen kant is ruuw afgewerkt.

Iemand enig idee?


Return to “FAQ en Informatie voor Beginners”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest