mannen met wimpers?

Als je behoefte hebt aan bepaalde foto's, vraag er hier dan om.

Moderator: Café Mods

LiseGijbels
YoSD
YoSD
Posts: 75
Joined: 21 Dec 2012 14:21

mannen met wimpers?

Postby LiseGijbels » 09 Feb 2014 08:39

Hoi,
sinds gisteren heb ik een jongen in huis en ik heb superenthousiast over hem, maar het enige echte knelpunt is zijn face-up. Ik ga er nog even mee moeten wachten tot het niet meer regent, maar ik wou toch al een vraagje stellen...
Zijn wenkbrauwen en lippen doen zie ik helemaal zitten, maar zijn wimpers heel wat minder. Zijn er mensen die tips hebben voor mannelijke (zowel boven- als beneden-) wimpers? Zijn bovenwimpers te vrouwelijk? En vooral zijn er mensen die foto's hebben van natuurlijk uitziende mannenface-ups?

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 09 Feb 2014 09:16

In het echte leven hebben mannen dezelfde wimpers als vrouwen - even vol en even lang. Ze zullen ze alleen niet zo snel met make-up of valse wimpers volplakken. Ik kies voor bjd's meestal voor wat kortere en de meer rechte wimpers voor mannen. Als je gaat kijken op de foto site Flickr kom je heel wat face-ups tegen - mannelijk met wimpers.
Als je een foto hebt gevonden die je aanstaat kan het aardig zijn om de galerij van die mensen te bekijken en ook hun favorieten. Hier zijn mijn favorieten:

http://www.flickr.com/photos/27111782@N02/favorites

Proserpine
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2234
Joined: 25 Nov 2010 23:21
Location: Voorburg

Postby Proserpine » 09 Feb 2014 10:52

Ik vind dat wimpers er gewoon bijhoren, man of vrouw. ^^
Hier wat foto's van mijn mannelijkste boys, de wimpers maken het geheel toch af.
En onder wimpers..die vind ik stiekem nog steeds een drama om te zetten, dus laat ik die wel lekker weg haha.

Image
9763 by wjungschlager, on Flickr
Dolls;Kameron.Dae.Kay.Dragnen.Constantin msd/sd. Caleb.Trigger.Verin sd/yosd. Cassiopeia.
Njord.Sapphire.Senka.Sepira.Sandro.Indigo.Aurelien.Mir.Carbon.Chrome.Graciano.Kath'ar.Cendrillon.Franceska.Annabell.Isobell.Valerien.Sky.Dauphin.Althaea.Narcisse.Etienne.Bellisima.Mia.Lily yosd/sd.Salt.Kylo

Kyanara
Hound
Hound
Posts: 1123
Joined: 25 Apr 2009 20:37
Location: Boeren gat aan de sloot

Postby Kyanara » 09 Feb 2014 16:41

Ik geef mijn mannen ook altijd gewoon wimpers, ik vind het er zonder maar zo raar uit zien. Wat ik wel altijd doe bij de boven wimpers is 3 of 5 mm lange pakken waar ik voor vrouwen meestal langere gebruik dan heb je wat minder last van het dramatic wimper effect. Ook de onderwimpers houd ik meestal korter dan dat ik bij vrouwen doe, maar ze hebben ze allemaal wel bij mij ;)
~Time for tea and Muffins~

Ythiel
MSD
MSD
Posts: 204
Joined: 11 Jan 2012 11:25
Location: Rotterdam

Postby Ythiel » 12 Sep 2014 16:11

Image
Mijn Iple-man heeft ook wimpers :x

User avatar
DragonElf
SD
SD
Posts: 389
Joined: 08 Dec 2010 22:41
Location: Breda

Postby DragonElf » 18 Sep 2014 16:07

Al mijn mannen hebben ook wimpers behalve mijn Nailo. En daar zat ik zelfs aan te denken wimpers op te doen. :p Vind het zelf veel leuker staan. Maar ligt eraan welke, je hebt zoveel verschillende wimpers.
Verder denk ik ook persoonlijke smaak.
Dolls at home: Ethan,Brandon,Shane,Tyrone
Buddydoll Elisha for sale

Elwing
MSD
MSD
Posts: 125
Joined: 13 May 2013 20:39
Location: Antwerpen

Postby Elwing » 18 Sep 2014 21:51

Dat probleem ken ik- probeer een mannelijke faceup te doen, en dan gaan de wimpers er op en ineens ziet hij er uit als een travestiet.
Ik denk dat het sterk afhangt van wat voor soort wimpers gebruikt. Ik gebruikte de wimpers die Thinkpink in kleine ronde doosjes verkoopt. Die zijn heel mooi, maar ook heel vol en gekruld en vrouwelijk. Het lijkt of er mascara op zit! Heel mooi voor een meisje, maar niet voor een man.
Voor een jongen kun je beter wimpers gebruiken die in kleur overeenkomen met de pruik die hij draagt. Licht haar, lichte wimpers...En de 14cm wimperstrips die Thinkpink verkoopt zijn veel spaarzamer, te verkrijgen in vershillende lengtes en zelfs voorzichtig een beetje bij te knippen. Ik zou die nemen voor een man, persoonlijk.
"Success is going from failure to failure without losing enthusiasm" -Winston Churchill.

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 18 Sep 2014 23:17

Ik denk dat Elwing gelijk heeft.
neem idd bruine wimpers ipv zwarte, denk dat dit al heel erg zal helpen.
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

clovera
MSD
MSD
Posts: 241
Joined: 30 Dec 2009 10:28
Location: Limburg

Postby clovera » 20 Sep 2014 18:23

Ik vind ook dat een mannelijke doll wimpers moet krijgen! Het is zo kaal zonder, ik heb ook even een mannelijke doll zonder wimpers gehad maar het zag echt niet uit.
at home Dean (DZ Chen), Grace (DZ Orlando), Clovera, Sam (SD Osu), Shoyo en Zilong

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Postby Toxic_nightmist » 11 Oct 2014 16:46

Niet mee eens. Een van mijn dolls heeft geen wimpers en zal die ook nooit krijgen.
Wimpers zien er juist raar uit bij hem :x
En een andere heeft juist alleen maar onderste wimpers (echte, geen getekende).
Beetje mee spelen denk ik, kijken wat werkt.
Zou het wel doen als je voor realisme gaat, iets waar ik niet echt naar streef haha.

Image


Return to “Request”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests