Resinsoul match

Als je behoefte hebt aan bepaalde foto's, vraag er hier dan om.

Moderator: Café Mods

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Resinsoul match

Postby eefc0re » 27 Jul 2014 13:43

Lieve leden <3

Na 2 dagen hopeloos op internet gezocht te hebben (tot ergenis aan toe) wil ik jullie toch om hulp vragen :)

Heeft iemand een resinsoul in hun bezit? Samen met of een volks, of een infiniti doll, of een luts, of een spiritdoll? (Allemaal Normal skin ;) )
Zoja, zou iemand een resin comparing foto voor mij willen maken tussen resinsoul en een van de bovenstaande (of meer)? :blush:

Ik zoek namelijk een lichaam voor mijn aankomende dollclans hybrid. Alleen kan ik €400 nu gewoon niet uitgeven. En aangezien ik het poseren van RS fijn vind, leek dat mij een goed plan (als de resin matched natuurlijk)

Alvast heel HEEL erg bedankt :blush: <3
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

ShuriTigerH
Sabik
Sabik
Posts: 1608
Joined: 24 Sep 2007 16:27
Location: Nijmegen

Postby ShuriTigerH » 27 Jul 2014 23:38

Hoihoi, ik heb helaas geen Resinsoul om je te laten zien, maar is Akagidoll misschien iets voor je als Resinsoul niet werkt? Ze hebben net een nieuwe 72cm body uitgebracht met de kennismakingsprijs van net boven de 340 dollar, da's 290 euro of zo: http://www.ebay.com/itm/AKAGIDOLL-1-3-B ... 43ccc09b5b Ik zal ondertussen eens op DoA kijken of ik foto's van Dollclans en Resinsoul kan vinden.

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 28 Jul 2014 00:04

You're an angel <3
Bedankt! (Alweer) voor de moeite en het helpen bij mijn dollclans stuff :dance:

Ga gelijk even je link bekijken. Alles onder de €300 is idd goed te doen voor een body :D
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 28 Jul 2014 00:13

Omg...zijn normale pose... :shock: HAWT!

€319 word hij dan met verzendkosten (ff snel uitgerekend met de wisselkoers) :blush:

Ben alleen bang dat dan de invoerkosten me gaan killen :cry:
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

ShuriTigerH
Sabik
Sabik
Posts: 1608
Joined: 24 Sep 2007 16:27
Location: Nijmegen

Postby ShuriTigerH » 28 Jul 2014 14:02

Daar kom je helaas niet onderuit ben ik bang, je kunt m ook bij ThinkPink bestellen maar dan zit de douane er al bij ingerekend^^;;. Ik heb eerder bij Jeeryama/DollsSinging besteld, kan me niet meer herinneren of ze een lagere waarde op de doos zetten. Overigens is ze ook bereid tot layaways als ik het goed heb, dan moet je even contact met haar opnemen, misschien helpt dat. Succes!

Kyanara
Hound
Hound
Posts: 1123
Joined: 25 Apr 2009 20:37
Location: Boeren gat aan de sloot

Postby Kyanara » 28 Jul 2014 20:57

Ik heb zelf een luts hoofdje op een resinsoul lichaam zitten. Ik kan helaas nu geen hele duidelijke foto;s maken... maar hier is een linkje naar wat foto's die van hem online staan.
http://kyanara.deviantart.com/art/Get-o ... -438218962
http://kyanara.deviantart.com/art/Love- ... -458270046
Kai is mijn lust resinsoul hybrid :)
~Time for tea and Muffins~


Return to “Request”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest