Iplehouse kleding op een feeple?

Als je behoefte hebt aan bepaalde foto's, vraag er hier dan om.

Moderator: Café Mods

jinsei88
MSD
MSD
Posts: 151
Joined: 22 May 2014 16:38
Location: Groningen

Iplehouse kleding op een feeple?

Postby jinsei88 » 30 Nov 2014 10:53

Hey allemaal ;)

Ik wil graag een SD size doll gaan kopen, maar ik zit een beetje met de kleding maten. Ik weet dat er tussen een minifee van Fairyland en een J.I.D. van Iplehouse nogal verschil zit.
Nou zou ik heel graag een feeple 65 willen hebben, maar met de kleding van Iplehouse. Iplehouse heeft nu namelijk van die sexy leren pakjes en ik ben er helemaal weg van. Ik heb een beetje zitten googlen en nou dacht ik dat de Y.I.D. wel aardig overeen kwam (middel was alleen wat kleiner op de Iplehouse meende ik), maar ik zag een foto van het E.I.D. pakje op een feeple 65. Ik ben dus lekker in de war nu!

Heeft iemand ervaring met Iplehouse kleding op de feeple65? Zou je het a.u.b. met mij willen delen? Info over welke Iplehouse maat het beste past en/of foto's waardeer ik enorm <3
Note to self; Be Nyappy !

ShuriTigerH
Sabik
Sabik
Posts: 1608
Joined: 24 Sep 2007 16:27
Location: Nijmegen

Postby ShuriTigerH » 30 Nov 2014 13:34

EID/SID kleding past op Feeple65 volgens DoA^^. YID is een stukje korter dan Feeple65 en ik denk dat een Feeple65 buste te formidabel is om in maatje YID te passen, gelukkig is de meeste kleding van Iplehouse in alle maten of in elk geval EID/SID te krijgen. Succes!

User avatar
Giegel
SD13
SD13
Posts: 605
Joined: 07 Apr 2009 21:54
Location: noordwijkerhout

Postby Giegel » 30 Nov 2014 15:33

Ik kreeg mijn iplehouse sid outfit echt krapaan op mijn soon the gem dame. Met een hoop gevloek.soom kleding past niet op feeple 65. Dus ik weet zeker dat de leren outfits van iple sid niet op fairyland passen.
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

jinsei88
MSD
MSD
Posts: 151
Joined: 22 May 2014 16:38
Location: Groningen

Postby jinsei88 » 03 Dec 2014 17:21

Heel erg bedankt voor jullie info (:

Ik ondertussen na veel googlen ook nog iemand gevonden die een Iplehouse leren pakje aan had op de Feeple65, maar ze had de EID size gekozen puur omdat ze die ook mooier vond dus toen wist ik nog niet of die andere wel of niet zouden passen. Met de info die ik nu van jullie heb kan ik weer wat verder komen.

Mocht er iemand anders nog ervaring willen delen zou ik daar ook erg blij mee zijn !
Note to self; Be Nyappy !


Return to “Request”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests