Fairyland ws en ns

Als je behoefte hebt aan bepaalde foto's, vraag er hier dan om.

Moderator: Café Mods

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Fairyland ws en ns

Postby sandra46 » 06 Dec 2014 18:59

Heeft iemand een doll van fairyland in ws en ns die je misschien naast elkaar op de foto wilt zetten voor mij? Graag bij daglicht :-)
Ik twijffel over de kleur die ik wil bestellen voor een minifee Mio en heb zelf alleen fairyland dolls in ns en ts
Super bedankt alvast :-)
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 06 Dec 2014 20:55

Ik heb te beiden maar kan woensdag een foto met daglicht voor je maken. Is gewoon licht ook goed?
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 06 Dec 2014 22:13

Hier dan de foto, de Feeple Hand is Normal skin en de Littlefee is White skin (al wel behoorlijk vergeeld)
Fairyland schijnt wel veel te wisselen met zijn kleuren dus tja
Image
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 06 Dec 2014 23:04

Bedankt!
Ik maak me vooral zorgen dat het niet een ziekelijk kleurtje wit is, lastig uit te leggen. Ik wil niet dat ze steeds lijkt op iemand die misselijk is...maar volgens mij valt dat mee?
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 06 Dec 2014 23:23

Ik heb ook Fairylands gehad in WS en heb er nu één in NS. Ik vind de whiteskin erg mooi eerlijk gezegd.

Geen comparison, maar deze was helemaal nieuw uit de doos in 2012: (alleen scherper gemaakt, geen kleur ge-edit, camera heeft t ietsje lichter gemaakt.)

Image

NS (2014) vind ik ook mooi, tot je hem naast een lichtere skin doll houdt. Dan vind ik hem erg rozig.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 07 Dec 2014 00:06

Is idd erg mooi, een beetje parelmoer vind ik zelf, maar wat je zegt is wel even iets waar ik over na moet denken. Want hoe zal het staan naast mijn ns en ts minifee's...lastig :-) bedankt voor de moeite, hier heb ik zeker wat aan. Ik heb net een pukifee in ns binnen en het viel me op dat ze wat lichter is naast mijn pukifee uit 2013 en 2012...vind de ns erg mooi op dit moment. Dus misschien waag ik de gok niet met een minifee in ws en kan ik op een ander moment een keer een pukifee in ws kiezen
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 07 Dec 2014 13:21

Je kan ook altijd een keer op een meet of iets dergelijks kijken om te vergelijken. Meestal is er wel iemand met een WS van Fairyland zelf, of een WS wat in de buurt komt (:
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

User avatar
Hananya
YoSD
YoSD
Posts: 68
Joined: 28 Sep 2013 23:19

Postby Hananya » 07 Dec 2014 13:53

Hieronder een fotootje toen ik mijn eerste littlefee kreeg (die helaas niet de kleur was die ik besteld had). Deze foto is gemaakt zonder flits, maar het was redelijk donker in de kamer. De hand van mijn minifee (de Natural Skin) is wel vergeeld, ze is al 3 jaar oud. Het handje van de littlefee is gloednieuw.

Image
FS: LTF DES by ~*~Hananya~*~, on Flickr

Een gloednieuwe Natural Skin is wat roziger. Ik heb mijn WS littlefee helaas niet meer, dus ik de ze niet naast elkaar zetten, maar ik heb wel een gloednieuwe Natural Skin littlefee.
Hier zit ze naast een natural skin littlefee van 5 jaar oud. Zoals je ziet is ze roziger van kleur. Maar ik vind zelf altijd dat de natural skin van Fairyland heel mooi vergeeld, als het even is. Het wordt vaak een mooie romige kleur (wtf een romige doll??). De White skin kan some wat groenig worden in de loop van de jaren, maar ook gelig.

Image
Hanna and Alice by ~*~Hananya~*~, on Flickr

Hopelijk helpt dit!
~*~*~ At home: Senra (MNF Rheia) and Hanna (LTF Chloe)~*~*~

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 07 Dec 2014 14:12

Wow, Fairyland heeft wel heel verschillende batches dan, want mijn Littlefee NS is echt een andere kleur dan jou twee in de laatste foto, Hananya. Het komt erg in de buurt van je bisou (dat is een bisou toch?) maar dan rozer.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

User avatar
Hananya
YoSD
YoSD
Posts: 68
Joined: 28 Sep 2013 23:19

Postby Hananya » 07 Dec 2014 14:36

Die Bisou is al 5 jaar oud, dus die is echt onwijs vergeeld :P
Mijn Chloe is echt gloednieuw, dus die is het meest roze.
~*~*~ At home: Senra (MNF Rheia) and Hanna (LTF Chloe)~*~*~

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 07 Dec 2014 17:45

Bedankt!
Ik vind de ns van nu erg mooi, heb vorige weet mijn pukifee Cony in ns binnen gehad :-)
Deze week komt mijn pukifee dony aan in tan, ben benieuwd :-)
Ik heb al een tan mirwen, kijken of er veel verschil in zit
Ik denk dat ik de gok niet ga wagen voor minifee mio, en haar gewoon ns bestel. Maar omdat ik de ws van fairyland wel erg mooi vind denk ik dat ik een pukifee Icis die ik volgend jaar graag wil bestellen in ws doe.
Heb ook twee weken terug twee realpuki's in ns binnen gehad en als ik ze vergelijk met mijn pukifee mio uit 2012 is de kleur bijna het zelfde, als ik het vergelijk met mijn pukifee Vanilla uit 2013 zijn ze wat warmer van kleur. Vind beide mooi :-)
Waardeer jullie hulp enorm, super!
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi


Return to “Request”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests