Einde request: Dollzone msd jongens lijven

Als je behoefte hebt aan bepaalde foto's, vraag er hier dan om.

Moderator: Café Mods

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Einde request: Dollzone msd jongens lijven

Postby Toxic_nightmist » 17 Apr 2015 19:34

Hallo!

Ik zit er aan te denken om mijn DZ Mo te gaan upgraden (lees: vervangen), maar ik heb zo mijn twijfels over de nieuwere lichamen.
Dus wie o wie kan mij helpen aan wat foto's?
Gekleed of naakt, alles is welkom.

Het zou gaan om de B45-014 of B45-003 en eventueel de B45-013

Mocht er iemand zijn die zowel een oud lijf als een nieuw lijf heeft, dat zou echt helemaal awesome zijn!

Alvast bedankt
<3
Last edited by Toxic_nightmist on 21 Jun 2015 14:27, edited 1 time in total.
Spite and playful eyes

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 17 Apr 2015 20:19

Ik heb zowel het brede heupen lijf als het nieuwe lijf (met de vleugel) - maar niet op dit moment foto's beschikbaar.
Als je toevallig in de buurt woont ben je welkom om te komen kijken.

Welke vragen heb je precies of het nieuwe lijf in vergelijking tot het oude?

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Postby Toxic_nightmist » 17 Apr 2015 20:55

Komen kijken wordt wat lastig, ik woon niet echt in de buurt. Maar bedankt voor de uitnodiging :)

Wat ik graag zou willen weten mbt nieuw/oud lijf:
- of armen en benen dikker of dunner zijn
- hoe het met de enkels zit
- of dat het lijf zelf dikker of dunner is (o.a verhouding heupen/thorax)

Dit laatste vanwege de duidelijke DollChateau invloeden.
Spite and playful eyes

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 18 Apr 2015 11:13

Het nieuwste lijf ten opzichte van het brede heupen lijf - ik heb het hier over de jongenslijven:
- de armen zijn niet dunner, de handen zijn hetzelfde. Het nieuwe lijf is wat korter maar heeft dezelfde verhoudingen als het oude lijf - het is dus geen ultra dun lijf zoals de DC kid lijven (ook steviger als het eerste kid jongens lijf). De heupen zijn minder uitstekend dan het vorige lijf, maar ook niet de rechte lijn die de meeste mannen echt hebben.
De nek is niet korter, dus de koppen lijken prima op dit lijf.
Ik zal later vandaag wat foto's maken.

Wat bedoel je met 'hoe het met de enkels zit?'

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Postby Toxic_nightmist » 18 Apr 2015 19:17

Heel erg bedankt alvast voor de info!
Als ik het goed begrijp is het alleen het "peren" lijf (B45-009) wat dus brede heupen heeft en heeft het andere nieuwe lijf normale heupen. Maar zijn ze wel wat meer curvy dan het oude lijf.

haha dat van die enkels had ik even moeten uitleggen. Een van de redenen waarom ik een van mijn DZ's weg wil doen is vanwege de niet bestaande enkels. Ik noem ze obestitas enkels :x
Oude lijf heeft een vrij dikke onderbenen, en daardoor eigenlijk niet echt enkels. Iets wat totaal niet bij dat karakter past ^_^

yay, foto's!
Spite and playful eyes

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 18 Apr 2015 20:46

Heel erg bedankt alvast voor de info!
Als ik het goed begrijp is het alleen het "peren" lijf (B45-009) wat dus brede heupen heeft en heeft het andere nieuwe lijf normale heupen. Maar zijn ze wel wat meer curvy dan het oude lijf.

haha dat van die enkels had ik even moeten uitleggen. Een van de redenen waarom ik een van mijn DZ's weg wil doen is vanwege de niet bestaande enkels. Ik noem ze obestitas enkels :x
Oude lijf heeft een vrij dikke onderbenen, en daardoor eigenlijk niet echt enkels. Iets wat totaal niet bij dat karakter past ^_^

yay, foto's!
Ik denk dat mijn wasmachine het begeven heeft - en daar ben ik de hele middag mee bezig geweest - grrrr - nog geen foto`s dus. Ik zal ze klaarleggen - dan denk ik er hopenlijk morgen aan bij daglicht.

Ik heb wel vast een wat oudere foto van mijn DIM Annabeth hoofd op het nieuwe jongenslijf. Je kan in ieder geval de armen en de enkels zien. En die van hem zijn ook wel dicht, maar de onderbenen hebben wel vorm. Oedeem enkels zijn het niet helemaal maar het is denk ik wel nodig om hem goed te laten staan. De voeten van dit lijf zijn heel sierlijk... Als je M. Arlequeen opzoekt op Flickr kan je tussen haar foto's een geblushte versie van dit lijf vinden - erg mooi gedaan. Misschien geeft dat je ook zicht op het poseren?

Image

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 19 Apr 2015 18:49

Ik heb foto`s gemaakt. Ik dacht dat het nieuwe lijf kleiner is, maar dat is dus niet zo. Het oogt alleen kleiner maar is even lang (44 cm) als de eerste versie van de B45-009 (Jake´s lijf). Alleen de nieuwste versie van het brede heupen lijf is langer: 46 cm.

De kleuren zijn iets vertekend. Alle 3 lijven zijn yellow skin, de Jake is de oudste (2012) - hij heeft nooit veel roze gehad in zijn geel en gaat nu richting tan - maar door de donker bruine tafel lijkt hij heel erg geel. Daardoor lijkt Brans lijf (met de Viscount Woods hoofd) een nps - maar dat is dus de huidige geel: gewoon een mooie iets donkerder normal skin. En dan is er de huidige versie van de b45-009 lijf met de thighjoints - Carter - en hij is dezelfde kleur als Bran, maar lijkt anders?

Ik heb detail foto´s gemaakt van de handen en heupen - om te laten zien dat ze bij alle 3 lijven anders zijn. Het nieuwe 009 lijf is niet zo breed in de heupen als de eerste - de bovenbenen zijn ook rechter aan de buitenkant. Verder is de penis meer gedetailleerd bij het nieuwe 009 lijf.

De handen van alle 3 lijven leken gelijk, maar dat is niet zo. Voor het nieuwe lijf zijn ze meer gedetailleerd. En voor de handen die ik bij had besteld voor Jake (zelfde order tijd als Bran) kreeg ik dus dezelfde handen als beide 009 lijven.

Image Image Image Image Image Image

Wat betreft het poseren van de benen - Bran is schopperig! - Dat doet Carter het minst. Ik denk dat ik zijn elastiek wat losser moet maken of hem moet sueden?

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Postby Toxic_nightmist » 19 Apr 2015 19:57

Thank you so much for the pics!! <3

Heeft je wasmachine het nog overleefd trouwens?
Goed, DZ lijven. Door jou foto's heb ik echt een beter idee gekregen van hoe en wat.
En ik vrees dat ik toch naar een ander alternatief moet gaan zoeken voor m'n beide guys.
Het zijn op zich mooie lijven, maar toch niet helemaal geschikt voor mijn characters denk ik. De een heeft juist een meer rechter lijf en voor de andere zoek ik een slank maar wat gespierd lijf.
Maar nogmaals onwijs bedankt voor de tijd en moeite!

Want als ik het zo bekijk is het oude lijf veel vierkanter ^_^

Image
Spite and playful eyes

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 19 Apr 2015 20:27

Thank you so much for the pics!! <3

Heeft je wasmachine het nog overleefd trouwens?
Goed, DZ lijven. Door jou foto's heb ik echt een beter idee gekregen van hoe en wat.
En ik vrees dat ik toch naar een ander alternatief moet gaan zoeken voor m'n beide guys.
Het zijn op zich mooie lijven, maar toch niet helemaal geschikt voor mijn characters denk ik. De een heeft juist een meer rechter lijf en voor de andere zoek ik een slank maar wat gespierd lijf.
Maar nogmaals onwijs bedankt voor de tijd en moeite!

Want als ik het zo bekijk is het oude lijf veel vierkanter ^_^

Image
Kijk , dat was dan toch een zinnige vergelijking. :)


Return to “Request”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests