resinsoul Ya (Mei human)

Als je behoefte hebt aan bepaalde foto's, vraag er hier dan om.

Moderator: Café Mods

User avatar
Moonzzz
SD
SD
Posts: 437
Joined: 18 Feb 2011 20:48
Location: Arnhem

resinsoul Ya (Mei human)

Postby Moonzzz » 12 Mar 2011 00:23

HoOi

ik ben er nog steeds niet helemaal uit welke doll ik wil kopen, dus..

ik vroeg me af of iemand miss foto's heeft van de resinsoul Ya (Mei human) met een doubble jointed body.

ik kan van haar nemelijk niet zoveel foto's vinden en ik vroeg me af of ze het zelfde lichaam heeft als een andere resinoul double joint body.

ik wil namelijk weten of ze ook 2 body joints heeft (onder buste en bij de heupen)

en ook een beetje hoe ze poseert.

xx

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 12 Mar 2011 01:07

Er zijn op het moment 2 double jointed lichamen, maar het enige verschil is de grote van de buste.
Meeste dealers (en resinsoul zelf volgens mij ook) gaan er van uit dat als je besteld je het single jointed lichaam wilt hebben, maar je kan het gewoon aanvragen.
Het double jointed lichaam heeft inderdaad een joint onder de buste en bij de heupen, en poseert naar horen zeggen een stuk beter dan de single jointed. Ik heb veel foto's gezien en ze kunnen mooie poses doen.
Wat betreft het gezicht zou ik gewoon foto's van Mei bekijken, omdat alleen de oren anders zijn.
Image

User avatar
Moonzzz
SD
SD
Posts: 437
Joined: 18 Feb 2011 20:48
Location: Arnhem

Postby Moonzzz » 12 Mar 2011 09:00

ik zag de ya op think pink en daar staan foto's van haar maar dan alleen met een single joint lichaam.
maar je kon ook kiezen uit de 2 doubble jointed lichamen.
maar als die gewoon het zelfde is al de mei vind ik die wel mooi (wel jammer dat ze dan niet voorover kan buigen maarja.


(als iemand foto's heeft wil ik ze nog steeds graag zien :) )

TMar
SD16
SD16
Posts: 843
Joined: 24 Jun 2009 19:24

Postby TMar » 12 Mar 2011 09:39

Er staan ook aardig wat foto's op de site van resinsoul.com.

Double jointed lichamen zijn over het algemeen erg leuk om te poseren. Al mijn SD's zijn double jointed.

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 12 Mar 2011 12:54

Zoals ik zei, je kan het double jointed lichaam gewoon aanvragen. En het single jointed lichaam kan wel voorover buigen, want het heeft een joint onder de buste.
Image

User avatar
Moonzzz
SD
SD
Posts: 437
Joined: 18 Feb 2011 20:48
Location: Arnhem

Postby Moonzzz » 13 Mar 2011 11:20

ik had op youtube een filmpje gezien met een resinsoul double jointed body.

maar die kon met de body joints niet voor over buigen, maar die doll had ook een large bust. ik weet niet of je met een small bust wel voor over kan buigen met bij de double jointed versie..
ik haar niet echt poserend vinden met de double jointed small bust

weten jullie dat??

(ik heb op de site van resinsoul gekeken maar daar stond tussen onderdelen niet de 1/4 double jointed girl body)

TMar
SD16
SD16
Posts: 843
Joined: 24 Jun 2009 19:24

Postby TMar » 13 Mar 2011 11:50

Dat ze niet voorover kon buigen, kan ook met stringing te maken hebben. Zit dat te los, blijft de boel niet bij elkaar.

Je zou ook eens bij Bobobie.com kunnen kijken. Die dolls worden in hetzelfde bedrijf gemaakt en hebben ook small bust lichamen. Niet alle typen lichamen staan individueel aangegeven op de site, maar je kan er altijd vragen over stellen bij de company.

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 13 Mar 2011 12:14

Ik hang op Den of Angels eigenlijk altijd rond in de resinsoul/bobobie thread en het double jointed lichaam kan wel degelijk naar voren buigen. De doll zal wel of te strak gestringed zijn of de persoon faalde gewoon.
Hier staat het double jointed lichaam: http://www.resinsoul.com/05-chanpin/p-001-1.asp?id=402
Van wat ik heb gezien poseert het erg goed.
Image

User avatar
Moonzzz
SD
SD
Posts: 437
Joined: 18 Feb 2011 20:48
Location: Arnhem

Postby Moonzzz » 21 Mar 2011 22:45

dankje, ook fijn om te horen dat ze wel voorover kunnen buigen want dat vond ik toch wel jammer als dat niet kon.

kan je me miss een uitnodiging sturen voor Den of Angels want ik kom er niet in zonder uitnodiging, dan kan ik daar ook een beetje rondsnuffelen.

veel mensen hier zeggen dat ik beter niet voor de goedkoopste doll moet gaan. maar ik vind de goedkoopste doll (nieuw) die ik tot nu toe heb gezien een van de mooiste dolls eigenlijk.
dus ik ga voor de resinsoul ya omdat ik haar ook echt mooi vind, dat dat toevallig nou een van de goedkoopste is is gewoon een gelukje voor mij (dat er daarover geen misverstanden meer komen ;))

Himegyarudoll
MSD
MSD
Posts: 218
Joined: 13 Jun 2012 09:04
Location: Belgie, Gent

Postby Himegyarudoll » 20 Jun 2012 20:13

Ik begrijp wat je bedoeld haha, ik wil haar ook ze is te mooi :) Ik kon het echt niet geloven toen ik haar pris zag haha :)) heb je haar al gekocht? Want ik zou ook graag nog wat foto.s zien :D


Return to “Request”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest