Dollzone Demi

Als je behoefte hebt aan bepaalde foto's, vraag er hier dan om.

Moderator: Café Mods

Lif
SD
SD
Posts: 266
Joined: 02 Oct 2011 22:57

Dollzone Demi

Postby Lif » 18 Oct 2011 10:22

Heeft of weet er iemand duidelijke foto's van Dollzone Demi dr gezichtje en dan met wat vollere lippen (als dat mogelijk is tenminste daarom vraag ik het) als wat je doorgaans bij haar ziet?
Vind haar nml aan de eene kant geweldig maar aan de andere kant had ik liever wat vollere lippen gezien (maar ze lacht zo lief...zucht)
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

User avatar
Amber-kyou
Moderator
Moderator
Posts: 1297
Joined: 17 Aug 2008 21:57
Location: On a rainbow..
Contact:

Postby Amber-kyou » 26 Oct 2011 14:44

Kijk op;

www.deviantart.com
Of
Www.flickr.com

even de zoekfunctie gebruiken :)

Lif
SD
SD
Posts: 266
Joined: 02 Oct 2011 22:57

Postby Lif » 26 Oct 2011 17:56

Dat had ik al geprobeerd maar kwam niet echt verder omdat t allemaal wat blekere mondjes waren..diegene die ik vinden kan tenminste.
Ik denk misschien heeft iemand hier haar ook met een manier van face-up die haar lippen voller doen lijken.
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

raafje
Hound
Hound
Posts: 1006
Joined: 11 May 2008 11:12
Location: Het Rijk achter de Dijk

Postby raafje » 26 Oct 2011 18:13

Print een foto uit van demi (liefst blanco headmold), pak een potlood en kleur de lipjes wat voller. Het is misschien niet perfect, maar kan je wel een beeld geven of het werkt met de mold wat je in gedachten hebt.

Je kunt het natuurlijk ook digitaal doen maar ik weet niet of je die middelen hebt. Het wordt best wel veel gedaan om te zien of iets werkt als de doll zelf nog niet beschikbaar is.

Demi is trouwens een echt leuke mold.
:)
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

User avatar
Amber-kyou
Moderator
Moderator
Posts: 1297
Joined: 17 Aug 2008 21:57
Location: On a rainbow..
Contact:

Postby Amber-kyou » 26 Oct 2011 19:15


User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 26 Oct 2011 19:23

er staat op het forum een demi te koop als het goed is
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

User avatar
Amber-kyou
Moderator
Moderator
Posts: 1297
Joined: 17 Aug 2008 21:57
Location: On a rainbow..
Contact:

Postby Amber-kyou » 26 Oct 2011 20:10

er staat op het forum een demi te koop als het goed is
Ik denk dat ze het daarom juist vraagt..

Hexje
Hound
Hound
Posts: 1236
Joined: 29 Sep 2007 20:26
Location: Lommel - België

Postby Hexje » 26 Oct 2011 20:26

Je moet er altijd rekening mee houden dat de doll er anders kan uitzien doormiddel van een andere face up. Zo kan een doll met super dikke lippen ineens dunnen lippen hebben en omgekeerd. Ook is het mogelijk om de lippen te modden zodat ze toch voller zijn.

Lif
SD
SD
Posts: 266
Joined: 02 Oct 2011 22:57

Postby Lif » 26 Oct 2011 20:59

Daarom vroeg ik het Hexje...wilde graag zien of dat er zo uit zou kunnen zien als ik graag zou willen. Maar omdat ik nogal groen ben nog op t gebied van dolls en geen idee heb van hoe en of het allemaal kan.
Demi bevalt me eigenlijk helemaal...behalve dan dr lippen...

En had idd een kaal hoofdje kunnen nemen en kunnen fotosoepen maar juist omdat ik nog niet veel er van weet wist ik niet of dit betrouwbaar zou zijn. Of dat t er dan in het echt niet ineens niet uit zou zien oid.

Ik vroeg dit niet omdat er hier een Demi te koop stond (was net wat eerder met de request). Ik wil mijn demi helemaal zo aankleden en face-uppen als ik voor ogen heb dus een full set Demi is geen optie (bovendien moet ik nog sparen voor alleen al de basic prijs van een Demi aangezien ik eerst dacht een Hujoo te gaan halen....ben met oriënteren bezig ;) )

http://elljayesdolls.deviantart.com/art/Demi-69815450 deze is idd wat ik wilde zien! Zo dunnetjes lijken ze nu toch niet.. Zou dit met alleen face-up zijn? Ja toch?


Bedankt voor de hulp zover!
@Home: Bambicrony Ciao Bella Peach Puff

raafje
Hound
Hound
Posts: 1006
Joined: 11 May 2008 11:12
Location: Het Rijk achter de Dijk

Postby raafje » 26 Oct 2011 21:19

Face up doet wonderen en kan een doll een heel ander gezicht geven. Probeer daar wel doorheen te kijken. Ik weet niet of je van Demi al blanco pictures hebt gekeken (zonder face up), maar zo niet dan zou ik dat zeker doen. Je moet vallen voor de mold, niet voor de face up. Het beste is dan ook om de blanco mold goed te bekijken, de vorm van de lippen, de vorm van het gezicht, de vorm van de ogen, de neus, etc etc. Wat vind je wel mooi en wat niet. En dan vergelijken en wegstrepen tot er eentje over blijft.

En vergeet ook het lichaam niet. Het lijkt misschien bijzaak, maar ik zelf ben kwa lichaam nog moeilijker dan een gezichtje. Een minder hoofdje kan met een goede face up nog heel aantrekkelijk zijn, maar een minder lichaam maak je echt niet mooier met een goede blushing.

Succes verder met keuzes maken. Het is en blijft moeilijk, zeker de eerste (de tweede en derde etc gaan makkelijker...ha ha).Ik heb er twee jaar over gedaan om tot een keuze te komen en toen werd het nog een ander omdat de company hele slechte feedback kreeg.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)


Return to “Request”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 5 guests