dikke dames gezocht !

Als je behoefte hebt aan bepaalde foto's, vraag er hier dan om.

Moderator: Café Mods

epione
Tiny
Tiny
Posts: 21
Joined: 21 Sep 2009 11:05
Location: almelo

dikke dames gezocht !

Postby epione » 26 Oct 2011 11:33

hoi,

ik ben al een tijdje op zoek naar bjd's met een maatje meer.
nu heb ik op de afgelopen dolliverse (okt2011) een doll gezien die ik geweldig vond maar weet niet welk merk het is en hoe de doll heet .
ik heb alle mogelijke namen al in google getypt maar kan de doll maar niet vinden :(

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen !

omschrijving doll :

lengte : tussen de 30 en 40 cm
buste; heel smal bijna geen borsten.
heupen; ontzetend grote en breede heupen
beenen : stevige beenen
armen; slank
kleur: tan
en een schattig hoofdje.

hij zat bij een van de stand houders op tavel in de buurt van de workshop tafel .

weet iemand welke doll ik bedoel ?! en zo niet weet iemand nog andere leuke dolls met een apart figuur ?

please help <3

User avatar
Gait
Moderator
Moderator
Posts: 617
Joined: 11 Oct 2010 14:29
Location: Schiermonnikoog

Postby Gait » 26 Oct 2011 11:40

Misschien bedoel je doll chateau? Als ik de lichamen daar wel eens van zie hebben ze vrij weinig borsten, erg brede heupen, smalle schouders enzo.
Last edited by Gait on 26 Oct 2011 11:42, edited 1 time in total.
Image

User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 26 Oct 2011 11:42

Je bedoeld Leekeworld mikhaila, deze doll was maar tijdelijk te koop.
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

Hexje
Hound
Hound
Posts: 1236
Joined: 29 Sep 2007 20:26
Location: Lommel - België

Postby Hexje » 26 Oct 2011 11:44

Deze 2 schieten me direct te binnen, Mikhaila was ook te krijgen in Tan als ik me niet vergis.

Leekeworld Mikhaila - Niet meer te koop
http://www.leekeworld.com/En/Product/p_ ... og_num=107

Dus of Dolls Püns
http://www.dustofdolls.com/?page_id=241 ... &gallery=6

raafje
Hound
Hound
Posts: 1006
Joined: 11 May 2008 11:12
Location: Het Rijk achter de Dijk

Postby raafje » 26 Oct 2011 13:30

Je bedoelt vast en zeker Mikhaila van Leekeworld.

Bella Doll Chateau is niet in tan verschenen (helaas) en heeft ook geen dikke boven benen. Ze heeft brede heupen, maar is echt geen dikke dame te noemen. Ze is eerder schraal en mager. Puns zijn YoSD formaat. Mikhaila is MSD (ze is 40 cm om precies te zijn). Puns zijn ook heel erg schaars en het lijkt me toch wat onwaarschijnlijk dat er eentje was op dolliverse.Tenzij iemand er eentje gekocht heeft op LDoll in Frankrijk. Volgens mij zijn ze echter ook niet in tan gemaakt. Mikhaila is er in verschillende skin colors: pure rose, tan, snowskin en normal skin.

Leekeworld heeft Mikhaila twee keer uitgebracht. Ik denk niet dat ze haar als complete doll nogmaals zullen releasen maar ik durf te wedden dat ze nog wel een keer iets gaan uitbrengen met de Artbody zoals ze het lichaam noemen. Hou de site van Leekeworld in de gaten zou ik zeggen, of de market place op DoA. Ze verschijnt daar ook nog regelmatig.

Let wel, Mikhaila is een beetje controversieel. Ik zeg het er toch even bij. Het was namelijk best een rel in de doll wereld toen Leekeworld haar introduceerde. Mikhaila is geen recast of kopie maar Leekeworld is wel geinspireerd in haar design door Puns van Dust of Doll. Nu is inspiratie niet erg maar Leeke ontkende het stellig terwijl op haar 'work in progress' foto's van Puns waren te zien. Leekeworld maakte toen de fout om de 'work in progress' foto's te bewerken en bleef stellig volhouden dat ze niet door de Puns geinspireerd waren. Dat was zo'n beetje waar het om ging.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)


Return to “Request”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest