Leekeworld Christmas box

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

PreciousDark
YoSD
YoSD
Posts: 85
Joined: 14 Nov 2012 17:23
Location: Amsterdam

Leekeworld Christmas box

Postby PreciousDark » 21 Nov 2013 18:48

Hallo,

Op de leekeworld site stond dat ze dit jaar Christmas boxes hebben als winter event. Je betaald 50 dollar en krijgt spullen ter waarde van 80 dollar terug. Nu vroeg ik me of mensen dit vorige jaren hebben geprobeerd, ze het waard vonden en wat ze hebben gekregen?

Zelf vind ik leekeworld altijd erg mooi ogen en hoor goede dingen over hun wigs maar heb zelf nog nooit iets bij leekeworld bestelt en heb geen items van hun in mijn collectie. Ik overweeg nu al een tijdje om daar te gaan bestellen maar de verzendkosten zijn vrij hoog voor de dingetjes die ik wil en vond dit misschien toch een goede aanleiding. Hoe vind je hun kwaliteit, is het de moeite waard om het te proberen? : )

Event

Tamara
SD
SD
Posts: 288
Joined: 09 Dec 2009 08:26
Location: Rivierenland!

Postby Tamara » 21 Nov 2013 20:20

Ik heb een paar leekeworld pruikjes en schoenen gehad. Ik vond de kwaliteit eigenlijk altijd wel goed ^_^

Geen kennis van het event sorry!
At home: Alice (LTF Bisou) Amy (MNF Miyu)

Kyanara
Hound
Hound
Posts: 1123
Joined: 25 Apr 2009 20:37
Location: Boeren gat aan de sloot

Postby Kyanara » 21 Nov 2013 20:29

Ik heb zelf nog nooit zo een doos gekocht, maar ik heb wel veel dingen van leeke, zowel kleding, pruikjes als dolls.
Ik vind hun kwaiteit altijd erg goed. Ik heb eigenlijk nog nooit slechte dingen van hun gehad.
Het kopt dat de verzendig erg hoog is, maar wat je er voor terug krijgt is ook wel echt goed.
~Time for tea and Muffins~


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests