Schoenen voor Littlefee

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

miesaas
YoSD
YoSD
Posts: 92
Joined: 18 Sep 2011 19:03

Schoenen voor Littlefee

Postby miesaas » 02 Mar 2014 17:32

Weet iemand welke maat het beste past bij een littlefee voet?
En waar ik leuke schoenen voor een littlefee kan kopen?

:D

Lady Lacious
Tiny
Tiny
Posts: 31
Joined: 15 Dec 2013 21:49
Location: Groningen
Contact:

Postby Lady Lacious » 13 Mar 2014 22:52

Ik heb schoentjes voor mijn littlefee op Ebay besteld. Ik heb de maten van de enkel en de voet van de littlefee website afgehaald, deze vallen in de Yo-sd 3,5-4,5 cm schoenmaat. Je moet dan bij de info van websites kijken wat de exacte maat van de schoentjes zijn die je leuk vind en zorgen dat ze meer naar de 3,5 cm kant neigen dan naar de 4,5 cm kant, want dan zijn ze gauw te groot. Ik hoop dat je hier wat aan hebt? Je kunt ook op etsy hele leuke schoentjes en laarsjes vinden.

miesaas
YoSD
YoSD
Posts: 92
Joined: 18 Sep 2011 19:03

Postby miesaas » 14 Mar 2014 19:05

Ik heb schoentjes voor mijn littlefee op Ebay besteld. Ik heb de maten van de enkel en de voet van de littlefee website afgehaald, deze vallen in de Yo-sd 3,5-4,5 cm schoenmaat. Je moet dan bij de info van websites kijken wat de exacte maat van de schoentjes zijn die je leuk vind en zorgen dat ze meer naar de 3,5 cm kant neigen dan naar de 4,5 cm kant, want dan zijn ze gauw te groot. Ik hoop dat je hier wat aan hebt? Je kunt ook op etsy hele leuke schoentjes en laarsjes vinden.
Oke dankjewel! Hier heb ik zeker wat aan. :P Ik ben ontzettend slecht met cijfers en maten haha.

Lady Lacious
Tiny
Tiny
Posts: 31
Joined: 15 Dec 2013 21:49
Location: Groningen
Contact:

Postby Lady Lacious » 14 Mar 2014 19:12

Haha, het heeft mij ook flink wat moeite gekost ><


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests