Doll is nooit aangekomen (help)

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Shirelae
MSD
MSD
Posts: 106
Joined: 18 Dec 2011 01:53
Location: Deventer
Contact:

Doll is nooit aangekomen (help)

Postby Shirelae » 19 Mar 2014 11:26

Ik heb op 10/10/2013 een Momocolor Emma hoofd + f/p + upper body bestelt via email met Momocolor. Dit was gedurende een event waarbij je korting kreeg op de dolls.

Wetende dat een event vertraging kan opleveren en een face-up langer kan duren, heb ik geduldig gewacht. Ik dacht dat ze tegen de kerstdagen toch zeker zou komen, maar nee. Andere leden op DOA bleken in eenzelfde schuitje te zitten.

Ik heb MC meerdere keren gemaild en enkel een algemene massa mail terug gekregen met de beloofde shipping date van 24 januari. Die kwam en ging. Het was inmiddels al veel te laat voor een Paypal claim (niet dat ik het niet geprobeerd heb). Er volgde een nieuwe massa mail die beloofde dat we onze orders eind februari zouden krijgen.

Nu zit ik hier nog steeds zonder doll. Momocolor reageert niet op mijn emails (via de website, via hun emal adres, via DOA, via facebook).

Kan de bank mij nog helpen? Iemand ervaring met zoiets dergelijks? Ik las dat Ringdoll en Costum House ook zo'n stunt hebben uitgehaald in het verleden? Alle advies is welkom.

EDIT: DOLL IS TOCH NOG AANGEKOMEN UITEINDELIJK.
Last edited by Shirelae on 30 Sep 2014 13:59, edited 1 time in total.
Vladini (Doll Leaves Dan), Chung-Cha (Limhwa Aria Dodo), Munchie (Hujoo Pet Doll Dorothy), Stacy (Doll-Love Grapefruit Sleepy), Imogen (B&G TOW Mini Burrysa).

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 19 Mar 2014 11:43

Helaas kan de bank niets voor je doen.
Vaak als een company niet meer reageert is er iets aan de hand en kun je naar je spullen fluiten.
Je kunt nog blijven proberen met dreigementen richting Momocolor, eis je spullen op via hun facebook, zoek steun op DOA, , maar meestal helpt ook dit niet.
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

Little Lost Pixie
SD
SD
Posts: 346
Joined: 17 Mar 2013 03:59

Postby Little Lost Pixie » 19 Mar 2014 13:45

Heb je je gewone bankrekening gebruikt bij Paypal, of je creditcard? Visa en Mastercard zijn namelijk nog wel eens bereid om er voor je achterheen te gaan als je via hen hebt betaald.
@home: Ace (DZ Hid/Akagidoll Tann), Tommi (AE Peppermint), Vixy (DFA Fox), Lucius (Moon House Aaron), Gabe (IMPL Doll Xavier), Aria (IMPL Doll Akasha head/RS), Eisheth (DZ Pandora-2/DM Judith), Simsala (DZ Coney), Kyan (Soom Namu), Olivia (MA), Koneko (DM Catish Reaa/Mirodoll), Zai (Unoa Lusis/RS)

Jana
SD
SD
Posts: 337
Joined: 17 Feb 2008 20:25

Postby Jana » 19 Mar 2014 16:21

Wat naar =(

Als je met Paypal hebt betaald zou ik toch maar proberen contact met hen op te nemen. Volgens mij heb ik hier en daar wel eens gehoord dat als je de situatie uitlegt ze nog wel eens iets kunnen betekenen, ook na de terugclaimperiode (maar weet niet zeker in hoeverre en in wat voor situaties).

Ik zou ook periodiek nog contact blijven zoeken met Momocolor, je weet maar nooit? Zeker als hetzelfde is gebeurd met andere klanten hebben ze daar toch iets goed fout gedaan =/
❦ My dolls: Mori (DM Torrie), Lorina Charlotte (DF Clary), Lumen (DIM Flowne), Elizabeth (DIM Fantasia) ❦

Shirelae
MSD
MSD
Posts: 106
Joined: 18 Dec 2011 01:53
Location: Deventer
Contact:

Postby Shirelae » 19 Mar 2014 19:50

Heb je je gewone bankrekening gebruikt bij Paypal, of je creditcard? Visa en Mastercard zijn namelijk nog wel eens bereid om er voor je achterheen te gaan als je via hen hebt betaald.
Via de bankrekening.

Ja, ik had al een vermoeden dat ik naar mijn centen kon fluiten en ik blijf MC zeker mailen. Ik kan paypal nog proberen, al betwijfel ik of zij iets kunnen doen. Erg frustrerend, ik zag dit nooit aankomen, omdat ik voorheen zonder problemen bij MC bestelt had. :sad:

marijke
SD16
SD16
Posts: 941
Joined: 20 Nov 2007 18:01
Location: Bakel
Contact:

Postby marijke » 16 May 2014 18:31

Ik zag net op Tumblr een post van iemand die nu ineens een shippingnotice heeft ontvangen van Momocolor, ook besteld in oktober, dus ik vroeg me af of jij inmiddels ook iets gehoord hebt?


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests