op zoek naar manga achtige doll

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

marti
Tiny
Tiny
Posts: 15
Joined: 12 Apr 2014 11:29
Location: beuningen

Postby marti » 15 Apr 2014 19:37

Nog ff een vraagje, aangezien ik toch braaf moet wachten tot thinkpink weer open is: hoe zit het met gezichtjes beschilderen? Zijn daar adresjes voor met wie dat doen?
En dan dus idd weer een manga gezichtje.
en wat zijn daar zo ongeveer de prijzen van?

Fijne avond
Ik.ben.nieuw:)

sdrassa
SD
SD
Posts: 287
Joined: 12 Apr 2010 12:21
Location: Drachten
Contact:

Postby sdrassa » 15 Apr 2014 21:53

Gezichten van dolls kun je heel goed zelf doen. Wat je daar voor nodig hebt is op z'n minst MSC en pastelkrijt en naar mijn weten verkopen ze beide bij ThinkPink.
Kosten zijn zo hoog als je ze zelf maakt, je kunt besparen door het zelf te doen met het risico dat je het een paar keer moet doen om het perfect te krijgen of je kunt wat meer betalen en het door iemand anders laten doen.
Er zijn een aardig aantal mensen op dit forum alleen al die faceup en bodyblushing doen en op DoA kun je er nog veel meer vinden.
@ home: Ra'Jiradh (puki pukisha)

Currently waiting for: J'skar (puki pukisha/cupid3)

User avatar
Mittebam
SD16
SD16
Posts: 763
Joined: 29 Oct 2009 21:57
Location: Leeuwarden
Contact:

Postby Mittebam » 15 Apr 2014 22:43


nou als je het zo vraagt.. haha.
mwa ik ben eigenlijk vooral benieuwd hoe flexibel ze is.
en dan met name in hoeverre ze haar borst naar links of rechts kan draaien in verhouding met haar buik.
Is dat mogelijk voor je?
Ja hoor, ik zal morgen wat foto's maken voor je dan :)

Over het beschilderen, daarvoor zijn eventueel wel tutorials te vinden, en er staan ook topics over face-ups en benodigdheden hier op het forum. Ik heb nu even geen linkjes bij de hand voor je, maar in dergelijke topics kun je de benodigdheden ook vinden (zo is de sealer die gebruikt wordt, Mister Super Clear, te koop bij zowel Think Pink als Triskel Fantasy in Nederland). Als je iemand anders het wil laten doen, kun je hier op het forum bij de Commision Shops kijken en zien wie er face-ups aanbieden.

Edit: Ik heb de foto's geupload, ze zijn te zien onder het linkje wat ik je eerder al gaf :)
Shesha (Sugarble), Mori (Luts KD) Pipsqueek (DC Ada), Skye (Sm RSoD Sakura), Coille-Mor (RS Dan), Nemo (FL pp Cupid 2.2), Eirawen (Cherishdoll Sl. Lani), Greer (Sm Grit), Lavender (Sm Afi O.E.), Cocoa (Sm Afi R.), Ukkie (FL Puki Pukisha), Malina (FL pp Sugar), Riona (RS Mei), Miyuki (Obitsu 27cm)


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest