Dollclans hybrid

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Dollclans hybrid

Postby eefc0re » 15 Jun 2014 11:04

Hoi hoi :)

Ik heb vorige week een dollclans wyper besteld :hypersquee:
Alleen was ik niet zo'n fan van het lichaam, dus heb ik alleen het hoofd gekocht.

Nu was mijn vraag, heeft iemand ervaring met dollclans en hybrids? Want hij moet natuurlijk wel een mooie body krijgen (hound).

Ik heb al een aantal dingen gelezen op de dollclans site (dat spiritdoll een goede match is bijv) maar nu vroeg ik me af of iemand hier ervaring mee heeft, en ook weet of er andere body's zijn die een goede match zijn ;)

Huidskleur en neck size zijn hierbij belangrijk ;)


Dit staat btw op de site:

Basic Set: WYPER blank head + Box + Official Certificate
Head Size: 8~9 inches
Eye Size: 14 mm
Neck Size: 10.5 cm
Skin Color: Normal Skin

Compatible with: DollClans U LINE body, 65~70 cm boy body - VOLKS SD17 body, Spirit Doll Proud boy body or body that is similar in this size.

Alvast heel erg bedankt!! ;)
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

ShuriTigerH
Sabik
Sabik
Posts: 1608
Joined: 24 Sep 2007 16:27
Location: Nijmegen

Postby ShuriTigerH » 15 Jun 2014 16:14

Ik heb even de Dollclans hybrid thread op DoA voor je nageplozen, die ging met name over de S-line hoofden die iets groter zijn, maar Wyper en co moeten er ook wel op werken. Wat matcht of zeer redelijk matcht zowel qua kleur als bouw: Spiritdoll Proud, Dollshe Pure (en de old stye body lijkt mij ook als je die kunt vinden), Granado, Immortality of Soul (iets lichter, en momenteel niet te krijgen helaas), Crobidoll B-Line (ook al uitverkocht) of misschien M-line, verder alles wat met Volks matcht. Luts, Switch en Infiniti zijn te roze, merken als Doll Factory, Dikadoll etc zou je moeten kijken. April Story maakt oo mooie 65cm lichamen, die zien er op de company foto's erg roze uit maar ik heb gelezen dat ze in het echt veel minder roze zijn en best wel in de buurt van Dollclans zitten.

Hopelijk helpt dit een beetje, succes!

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 15 Jun 2014 16:23

Wauw! ontzettend tof dat je dat gedaan hebt! :blush: <3

Hier heb ik namelijk zeker wat aan! :D
Ik ga gelijk even rondneuzen ;)

Onwijs bedankt :D :D
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests