kan een slotje op.

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Arwen
YoSD
YoSD
Posts: 72
Joined: 27 Nov 2009 12:32
Location: Amstelveen
Contact:

Postby Arwen » 27 Jun 2014 17:55

oh mooi dat ie niet ruikt, dan gaan de kansen dat ie echt is dik omhoog. Moeten we alleen uitvogelen wat er anders misgegaan kan zijn.

Tot Dolliverse!

Ik sta met n tafel "Of butterflies and things". Kom buuren en dan kunnen we er naar kijen. Verder zullen ze bij het restringen en face-uppen ook wel wat zinnings kunnen zeggen. Of bij Pink Hazard (maar die hebben t vaak bere druk op Dolliberse)

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 27 Jun 2014 18:11

Als het een A-line is, horen de voeten niet magnetisch te zijn. Die kwamen pas bij de Moe-line. Ik vind het ook een beetje een twijfelachtig geval.
Minifees worden nou eenmaal ontzettend veel re-recast.

De prijs is ook erg vreemd. Het is net iets te duur voor een recast (alhoewel we in Nederland dingen vaak duurder verkopen dan we ze gekocht hebben) en te goedkoop voor een echte.

Ik heb veel klachten over Fairyland gehoord het afgelopen jaar, maar zwakke magneten was er niet een van. Dat zegt niet dat het niet zo kan zijn natuurlijk.

Ik zou inderdaad de verkoopster er op aanspreken, en eventueel om bevestiging te vragen dat ze het bij think pink heeft gekocht. Waarschijnlijk is dit al een jaar geleden geweest of zo, dus de kans is dat ze er geen bewijs meer van heeft.
Image

Wish
MSD
MSD
Posts: 128
Joined: 23 Dec 2008 18:33
Location: Hemiksem, Belgie

Postby Wish » 27 Jun 2014 19:54

Ik kom zondag ook naar DLV en neem mn Minifee Meisje mee (A-Line, Large buste, cutie legs). Dus er zullen wel een aantal dolls zijn waarmee je ze kan vergelijken.

Ik hoop dat je alsnog een deel van je geld kan terugkrijgen

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 10 Jul 2014 20:02

update:
het lichaam heb ik laten controleren op dolliverse alle problemen zijn in ieder geval op te lossen.
ze is gelukkig geen recast :)
het lichaam is geen active line maar een moe line,na enig intensief zoeken ben ik daar achter gekomen.
ik heb rdv geconfronteerd met alle feiten maar ze blijft alles ontkennen.
zij beweert dat ze nooit problemen heeft gehad met het lichaam en zegt dat ik niet de waarheid vertel,waar ik echt boos om kan worden omdat ik weet dat ik wel de waarheid vertel en zij duidelijk niet :x
ik heb haar nog 1 keer het verzoek gedaan om een gedeelte van het bedrag terug te storten en haar verteld dat ik vindt dat ze niet helemaal straight is geweest.
in ieder geval zit ik erover na te denken om alsnog een melding bij marktplaats te doen omdat ze niet helemaal eerlijk handelt en ik vindt het ook niet normaal dat ik een maand en 1 week heb moeten wachten op dit mnf lichaam want na alle waarschijnlijkheid heeft ze ook gelogen over het overlijden van haar oma.
in ieder geval wil ik iedereen bedanken voor het reageren en de steun en ik hoop dat ik genoeg mensen heb kunnen waarschuwen voor rdv zodat niemand meer in haar leugens trapt.

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 10 Jul 2014 20:05

Dat het een Moe line was, had ik hierboven al gezegd. Maar ik ben blij dat het geen recast is. Ik hoop dat je de probleempjes op kan lossen en alsnog van je doll kan genieten :)
Image

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 10 Jul 2014 20:10

hoi
ja de problemen kan ik oplossen met wat secondelijm dus wat dat betreft kan ik nu echt genieten van mijn bjd.
ik denk wel dat ik na mijn geld kan fluiten maar dat maakt mij op dit punt niet meer zoveel uit ik wil in ieder geval voorkomen dat nog meer mensen bij haar gaan kopen omdat ik bijna 100% weet dat rdv in de toekomst ook niet helemaal eerlijk gaat handelen aangezien ik niet de enige ben met negatieve ervaringen.

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 11 Jul 2014 10:32

update:
ik wordt nu gedreigt door rdv dat ze mij gaat melden bij marktplaats omdat ik degene ben die lieg en nou ligt opeens een oom weer op sterven omdat hij ook ernstige ziekte heeft.
ik ga samen met mijn moeder een uitgebreide melding doen bij marktplaats van haar, maar ik vindt het niet leuk dat ze mij zo dreigt en ook hoogst waarschijnlijk weer liegt over een familielid die ernstige ziekte heeft :puccasad:

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 11 Jul 2014 11:45

Vervelend dat het zo moet :-( weet je toevallig nog de woonplaats van haar want het viel mij op dat ze is verdwenen op mp en ben bang dat ze onder een andere naam werkt. Ik weet het zelf helaas niet meer, maar wil gewoon alle contact met haar vermijden, en ik koop/verkoop best vaak via mp.
Ik hoop dat je er uit komt met haar, al ben ik er bang voor....
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 11 Jul 2014 11:59

ze zit nog gewoon op marktplaats.
hier is de link:
http://www.marktplaats.nl/verkopers/6175588.html
haar volledige naam is riane de vries en ze woont in s-Gravenhage.
mijn moeder zei dat ik niet bang voor haar hoef te wezen dat dit typisch iets is voor oplichters direct in de aanval gaan en zielige verhalen te vertellen over familie die zogenaamd dood gaan of een ernstige ziekte hebben of een ongeluk hebben gehad etc.
ik heb alle mails nog bewaard en ik ben altijd netjes en beleefd geweest ik heb haar niet uitgescholden of wat dan ook.
het verbaast mij gewoon dat sommige mensen andere mensen zo kunnen behandelen en zo kunnen liegen en bedriegen gewoon te sneu voor woorden :angry:

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 11 Jul 2014 14:05

Bedankt voor de link, ik had alleen gekeken onder bjd vandaar dat ik niks vond
En je moeder heeft gelijk. Ze hopen op deze manier dat je het laat rusten zodat ze verder opzoek kunnen gaan naar een ander slachtoffer. Ik heb wel mijn vraagtekens waarom mensen spotten met overleden naaste, ze heeft dus nu een zus, oma en oom in korte tijd verloren?
Hou je er maar niet te veel mee bezig maar haar aangeven bij mp kan geen kwaad. Ik hoop dat je ondanks deze ellende toch er in slaagt van het mnf lijfje een mooie doll te maken waar je van zult houden *hug*
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

eefc0re
SD13
SD13
Posts: 727
Joined: 13 Feb 2013 11:00

Postby eefc0re » 11 Jul 2014 15:36

Wat naar dat het allemaal zo moet gaan zeg...:sad:

Wees maar niet bang..haar verhaal is ontzettend doorzichtig, ze heeft geen poot om op te staan. En zelfs al zou het waar zijn...dan heb jij (hoe vervelend ook voor haar) daar verder niks mee te maken. Zij zit op marktplaats en beslist daarmee door te gaan in tijden van 'nood'. Dus moet ze netjes blijven handelen ondanks haar situatie (hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel ;) )
Enige wat ze kan zeggen is dat jij niet tevreden over het product bent...maar daar doet marktplaats zelf niets mee (anders zouden ze denk ik wel 1000 mailtjes krijgen per dag ;) )

Heb je toevallig nog fotos van de staat van de doll? Anders als Het ECHT uit de hand loopt kun je deze nog laten zien (waarschijnlijk zal dat meisje dan zeggen dat je dat zelf zo gesloopt hebt, maar why the *** would you do that). En heb je misschien de mailtjes nog die jullie heen en terug gemaild hebben? Daarin zullen dan ook wel lezen dat JIJ degene bent die netjes gehandeld heeft ;)

Veel sterkte meis, en niet teveel zorgen maken ;) de waarheid komt zowiezo toch wel boven water.
--------------------------------------------------------------
Mijn bjd's: Dikadoll Autumn - Ringdoll Lucifer - Ringdoll Frankenstein - Doll Chateau Bella - angelsdoll michael - DollClans Wyper

Arwen
YoSD
YoSD
Posts: 72
Joined: 27 Nov 2009 12:32
Location: Amstelveen
Contact:

Postby Arwen » 11 Jul 2014 15:45

Hou er wel rekening mee dat Matkplaats geen ebay is. De ENIGE optie die je hebt op marktplaats om te klagen over een Marktplaats handelaar is door aangifte te doen bij de politie. Helaas weet ik dit 100% zeker want ik heb pas aangifte moeten doen; wel betaald maar nix gekregen (ging trouwens niet over poppen). En daarna gebeurde er nog niets; dat geld zie ik niet meer terug.

Mijn advies over kopen op Markplaats is betaal ALTIJD met paypal, want dat is de enige manier dat er nog wat (on)gedaan kan worden.

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 11 Jul 2014 15:51

hoi
haar zus zou zogenaamd een ongeluk hebben gehad,haar oma is net overleden en nu heeft haar oom ernstige ziekte,tja ik geloof haar niet meer.
ik heb alle mails nog bewaard en ik kan zo foto's nemen van de bjd dus dat is ook echt geen probleem.
mijn broer heeft helaas ook zo'n zelfde soort zaak op mp meegemaakt,hij gaat mij helpen mijn mp account veilig te stellen en ik neem een ander email adres op mp zodat rdv mij in ieder geval niet meer lastig kan vallen.
ik stel ook mp op de hoogte ongeacht of ze wat doen of niet ze zijn dan ieder geval op de hoogte van rdv.
ik had van mijn broer begrepen dat mp de laatste tijd toch wat meer doet aan dit soort mensen,zeker als je mp er op aan blijft dringen dan verwijderen ze die mensen gewoon van mp.
het enige nadeel is dat ze zo weer verder kunnen onder een andere naam zo komt helaas nooit een einde aan oplichters op mp.

jinsei88
MSD
MSD
Posts: 151
Joined: 22 May 2014 16:38
Location: Groningen

Postby jinsei88 » 21 Jul 2014 17:06

RdV heeft weer 3 Dolls te koop staan en ik zou bijna gaan overleggen met de verkoop(st)er om er een over te nemen, toen mij de naam wel heel erg bekent voor kwam.

Als ik dit alles zo lees is het toch een afrader om bij deze persoon een Doll te kopen?
Note to self; Be Nyappy !

Arwen
YoSD
YoSD
Posts: 72
Joined: 27 Nov 2009 12:32
Location: Amstelveen
Contact:

Postby Arwen » 21 Jul 2014 17:47

jinsei88, ik zou t niet doen.
Ik heb geen reden om aan tenemen dat er iets echt mis is met de poppen maar we weten dus al dat deze dame als verkoopster niet de makelijkste is, en mogenlijk is t nog n grote leugenaar ook. Maar uiteindelijk levert ze de spullen wel en tot nu tpoe waren de poppen ook echt. Dus, tja...

Al met al zou ik niets van deze dame kopen, want je haalt je alleen maar trammelant aan. Ook om dat er geen vaste prijs voor de nieuw aangeboden poppen staan. De kans dat ze de druk opvoert voor n hoger bod, nadat je wat geboden hebt, is vrij groot. Kopen & verkopen is een heel emotionele biz en dadelijk zeg ja op iets waar je later spijt van hebt. Deze dame is, mijn's inziens, precies t soort verkoper die dat soort 'truukjes' goed onder de knie heeft.

Mocht je t nou per se toch willen proberen, betaal dan ALLEEN met paypal, want dan kan er nog wat ongedaan gemaakt worden mocht dat nodig zijn.


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests