HELP, ik zoek een lichaam.

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

BeforeTheMomentGirl
MSD
MSD
Posts: 121
Joined: 29 Sep 2011 19:58
Location: Geldrop

HELP, ik zoek een lichaam.

Postby BeforeTheMomentGirl » 28 Jul 2014 00:06

Ik heb afgelopen DLV een hoofdje gekocht, Ik blij, ik een paar dagen later de eerste faceup erop gekliedert (inmiddels is hij alweer drie keer opnieuw gedaan en komt de vierde keer er in de loop van morgen ook weer aan)
Maargoed, voor een zwevend hoofd heb je uiteindelijk wel een lichaam nodig, tenminste, lijkt mij persoonlijk wel fijn.
Alleen heb ik me pas een paar dagen terug gerealiseerd dat het SD hoofdje wel een HEEL KLEIN nekgat heeft. Het is trouwens een Impldoll Gia.
Op ze site staat ook bij Neck Size 8,5 CM. Ik wil er eigenlijk graag een jongen van maken, maar het lichaam van Impldoll zelf vind ik er niet geweldig uitzien; vooral als je denkt dat het een van de kleinere en jongere jongens word....
en het poseren is voor mij ook wel heel belangrijk, dus double jointed (en het liefste nog een swivel joint in the thigh, I don't care about spinning leg syndrome) zou ideaal zijn, en het gat wat groter laten maken vind ik ook nog niet zo erg.
maar dan zitten we nog met het probleem van welk lichaam....
Hij is trouwens 55-60 cm groot. ((officieel 58 met het Impl vrouwenlichaam maar like I mentioned, het word een jongen)

Geef me suggesties want kiezen kan ik op het moment niet (vooral als ik tot nu toe alleen maar 2 MSD's heb gehad *PAST TENSE* van AoD en RS)
"Kijk mam, Ik heb een hoofd gekocht" :'D

Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests