Face up is beschadigd

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Valkish
Tiny
Tiny
Posts: 3
Joined: 18 Sep 2013 21:23

Face up is beschadigd

Postby Valkish » 28 Sep 2014 17:42

Ik haalde mijn jongen gister uit z'n doos om hem op z'n nieuwe vaste plaats te zetten en toen merkte ik dat hij een beschadiging heeft aan z'n face up. De beschadiging zit onder zijn oog, maar gelukkig is de make up zelf niet echt beschadigd. het enige wat beschadigd is is dat er een stukje sealer af is.
Ik vroeg me af of er een manier was om dit te repareren. Hij heeft de face up nog niet zo lang en ik ben er dol op, maar dat ontbrekende stukje zie je wel erg. Is er een manier om dit te repareren zonder de face up te ruïneren?

Alvast bedankt ^^

Naar verzoek hier is de foto. Ik denk inderdaad na toch iets beter kijken dat de blush beschadigd is, maar ik wil graag weten of het gerepareerd kan worden of dat het overnieuw gedaan moet worden.

Image
Last edited by Valkish on 30 Sep 2014 08:34, edited 2 times in total.

marijke
SD16
SD16
Posts: 941
Joined: 20 Nov 2007 18:01
Location: Bakel
Contact:

Postby marijke » 28 Sep 2014 18:45

Kun je misschien een foto hier plaatsen? Dan kunnen wij een beter beeld vormen van de schade en of dit gemakkelijk te verhelpen is of niet.

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 28 Sep 2014 19:38

Hmm - normaal zou ik zeggen - ogen en mond afdekken en een beetje sealant spuiten , maar als jij zegt dat het nu erg opvalt klinkt het alsof ook de blush beschadigd is...? Kan degene die hem gemaakt heeft de face-up niet herstellen voor je?

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 28 Sep 2014 20:45

denk ook dat het de blushing is, alleen msc weg zou niet heel erg opvallen.
zou idd vragen of diegene het opnieuw kan doen voor je.
maar een foto zou idd heel erg hepen voor advies
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

Valkish
Tiny
Tiny
Posts: 3
Joined: 18 Sep 2013 21:23

Postby Valkish » 29 Sep 2014 19:06

Ik maak morgen waarschijnlijk een foto. Gister was het namelijk te donker en vandaag lukte het ook niet.
Ik heb het vandaag geprobeerd, maar kreeg niet echt een duidelijke foto. Zal het morgen nog een keer proberen.

Kyanara
Hound
Hound
Posts: 1123
Joined: 25 Apr 2009 20:37
Location: Boeren gat aan de sloot

Postby Kyanara » 06 Nov 2014 21:09

Oei, das idd best wel een grote chip.
Het is niet echt een blushing plek, maar MSC kan sommige dolls een "Donkerder" tintje geven. Voor zover is het kan ziet is het een MSC chip.
Je zou er een nieuwe laag MSC over heen kunnen doen rer bescherming, maar je zult dan wel altijd dat plekje blijven zien helaas en zo een chips is heel lastig om bij te blushen.
Beste zou denk ik toch zijn om een nieuwe FU te geven tenzij je iemand kan vinden die heel goed is in bij blushen, maar ik zou niet weten wie dat daar goed in is.
~Time for tea and Muffins~

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 06 Nov 2014 22:16

ziet er idd uit als een blushing beschadiging.
denk persoonlijk ook dat het opnieuw zou moeten.
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

User avatar
Soft_Poison
Hound
Hound
Posts: 1337
Joined: 29 Sep 2008 19:43
Location: Papendrecht

Postby Soft_Poison » 08 Nov 2014 19:19

Oeh.. dat is heek moeilijk te fixen. Een chip in de sealer is zwaar bagger.

ALs ik dat probleem zou hebben zou ik gaan blushen. Dus de wangen een kleurtje geven en dingen verzinnen zodat het oog naar iets anders gaat.

Maar helaas blijf je het altijd zien. Ik zou de face up artist contacteren en vragen of ze misschien de face up nog 1 keer kan doen ofzo
Benji (Soom Dia boy)
Candy ( Migidoll Jina boy)
Monroo (Migidoll Cho)
Leslie (Switch Ryun-R)
Maddox (Iplehouse Carina boy)


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests