Dollzone / D.I.M hybrid?

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Dharsha Fauste
Tiny
Tiny
Posts: 4
Joined: 07 Nov 2014 21:52

Dollzone / D.I.M hybrid?

Postby Dharsha Fauste » 08 Nov 2014 15:09

Hoi hoi

Ik ben al maanden opzoek naar een perfect lichaam en hoofd en ik denk dat het dus echt een hybrid moet worden.
Jammer genoeg heb ik hier dus 0,0 verstand van.
Dus ik Was aan het kijken naar een D.I.M Happy Annabeth hoofd en een Dollzone 1/4 b45-15 lichaam, en ik vroeg me af of dit een beetje in proportie zal zijn en of het hoofdje er een beetje fatsoenlijk oppast?
DIM 1/4 lichaam heeft een nek van 7.8 en Dollzone van 6.5

Tips zijn ook welkom ;A ;
Punk Responsibly

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 08 Nov 2014 22:54

Ik heb foto's voor je van het Annabeth hoofdje op hetzelfde lijf maar dan met de vleugel (die er hier niet op zit). Er zit wat ruimte rondom de neck, maar die valt niet op behalve als je van onder fotografeerd - en het hoofd is wat groter dan de tegenwoordige Dollzone hoofdjes (die worden steeds kleiner) - en je hebt een kleine donut nodig omdat het gat in het hoofd van de DIM vrij groot is en de S-haak er anders te diep inzakt - maar ja - het is geen slechte match :)

Het lijf op de foto is yellow skin en het hoofd is geblushed voor een ander (ook vrij geel) lijf. Dus ga alsjeblieft niet op de kleuren af.

Image Image

ps - sorry voor de troep op de achtergrond.

Dharsha Fauste
Tiny
Tiny
Posts: 4
Joined: 07 Nov 2014 21:52

Postby Dharsha Fauste » 08 Nov 2014 23:07

Aahh dankje~ Het blijft toch altijd zo'n dilemma met hybrids. Persoonlijk ben ik meer een white-skin persoon maar Annabeth is toch best onweerstaanbaar ;A ;
Punk Responsibly


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests