TTYA etsy?

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

miss.a.sparrow
MSD
MSD
Posts: 170
Joined: 24 Feb 2010 17:03

TTYA etsy?

Postby miss.a.sparrow » 18 Mar 2015 14:18

hoi,
ik vind de kleertjes van TTYA echt geweldig, vooral de shirtjes en zou best wat bij hun willen bestellen. maar ze hebben een gewone eigen site en een etsy shop.
ik wil liever op hun etsy shop iets bestellen omdat ik al vaker iets op etsy heb gekocht en dat was wel simpel.
is er een verschil in versturen tussen hun eigen site en hun etsy? ik bedoel dan met douane enzo.
en heeft iemand wel eens iets besteld bij TTYA? ik las bij de companie feedback hier niet echt iets positiefs maar misschien zijn er meerdere.
ik vind het altijd wel eng, je hebt waarschijnlijk(denk ik dan) dikke verzendkosten en dan koop ik liever een paar shirtjes in plaats van 1 om het te proberen. maar als dat dan helemaal in de soep loopt :oops:
en wat is nou het verschil tussen SD13 en SD17? gaat SD13 tot 56cm?

erg he, ik zit nou al iets van 6-7 jaar in de hobby en ik ben nog steeds een noob.

x
not all treasure is gold and silver.

User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 18 Mar 2015 14:53

Over ttya weet ik weinig.

Maar sd 13 is 65 cm en sd 16 groter.

Sd 10 zijn dolls tot ongeveer 60 cm
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

Kyanara
Hound
Hound
Posts: 1123
Joined: 25 Apr 2009 20:37
Location: Boeren gat aan de sloot

Postby Kyanara » 18 Mar 2015 15:10

Ik heb al meerdere malen spulletjes besteld bij TTYA op etsy. En ik heb alle keren nooit probelemen gehad. Alles kwam altijd netjes aan en heb nooit geen douane kosten gehad hoe hoog het bedrag ook was, maar dat is natuurlijk geen garantie voor de toekomst.
Over hun website weet ik niet heel veel meer, maar van wat ik heb horen zeggen is het allemaal gewoon t zelfde als op hun Etsy.

En wat betreft de maten
SD10 is bij tot tot 60
SD13 60-65 en
SD17 65 en groter.
~Time for tea and Muffins~

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 18 Mar 2015 17:11

En van de noob dingen... hoe lang we ook in de hobby zitten, der zal altijd een moment komen dat je denkt; "pfff dat ik dit niet wist, dom dom" (heb mijn Yo-SD gestringed met veeeels te dun elastiek)
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

miss.a.sparrow
MSD
MSD
Posts: 170
Joined: 24 Feb 2010 17:03

Postby miss.a.sparrow » 19 Mar 2015 11:58

dat klinkt allemaal lekker positief ^^ het duurt nog wel even maar ik weet nu iig wat ik voor m'n verjaardag ga vragen.

ooh op die (SD) fiets, is dat ook weer duidelijk.
thanks!
not all treasure is gold and silver.

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 19 Mar 2015 19:42

Ook ik heb bij ze besteld, altijd via Etsy. Nooit douane gehad en geen problemen :)
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 19 Mar 2015 20:03

Idem hier - ik heb twee keer bij hun besteld via Etsy en beide keren werd de kleding in een envelop verstuurd en kreeg ik geen douane kosten. Met een pakje heb je meer kans op douane kosten.

ps - de kleding die ik kreeg is van uitstekende kwaliteit.


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests