Soom Little Gem free choice event

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Marlou
Tiny
Tiny
Posts: 28
Joined: 04 Apr 2015 21:50
Location: Hengelo

Soom Little Gem free choice event

Postby Marlou » 06 Apr 2015 14:41

Vanaf morgen t/m 21 april is er bij Soom het Little Gem free choice event.
http://dollsoom.com/eng/bbs/board.php?b ... &wr_id=510

Wat ik er van begrijp kun je een little gem hoofd en lichaam samenstellen, zolang het maar niet exact overeen komt met een eerder gemaakte limited edition doll.

Heeft iemand hier al eerder met zo'n evenement besteld?
Gaat dit gewoon via hun webshop of moet je ze mailen?

Misschien dat ik op deze manier toch nog een grey/ace wind elf kan bemachtigen ^^

Marlou
Tiny
Tiny
Posts: 28
Joined: 04 Apr 2015 21:50
Location: Hengelo

Postby Marlou » 07 Apr 2015 08:08

Oh, nevermind - ze staan inmiddels in de webshop :D

Wat is jullie ervaring met hoe lang het meestal duurt voor je een Soom doll binnen hebt?

User avatar
teenage-angel
SD16
SD16
Posts: 944
Joined: 02 Dec 2008 00:17
Location: voorschoten

Postby teenage-angel » 07 Apr 2015 11:35

Max 100 werkdagen, maar neem je hem/haar blank dan heb je em wel eerder.
Thuis: Dawn, Luna, Firiel, Rose , Gabriel, Eve, Suzette, Sarah, Honey, Alice, Mio, Shayla, Nina, Beryl, Lizzie, Lotte, Cloud Strife, Aerith Gainsborough

Angels Design:
http:// angels-designs.deviantart. com (spaties verwijderen)

Marlou
Tiny
Tiny
Posts: 28
Joined: 04 Apr 2015 21:50
Location: Hengelo

Postby Marlou » 07 Apr 2015 11:43

Ooh dat valt mee! Ja, ik ga voor blank - wil zelf graag face ups gaan doen. Eek ik vind het zoo spanned :x

raafje
Hound
Hound
Posts: 1006
Joined: 11 May 2008 11:12
Location: Het Rijk achter de Dijk

Postby raafje » 07 Apr 2015 12:54

Max 100 werkdagen, maar neem je hem/haar blank dan heb je em wel eerder.
Tegenwoordig niet meer, hoor. Juist met deze events zijn ze een stuk langzamer. Ik heb het idee dat ze dat tussen door casten. Mijn laatste soom via zo'n event, werd echt pas op de 100e dag verstuurd en dat was ook de 100ste dag na de laatste betaling. Laat je later iets toevoegen aan de order, dan begin de telling weer op nieuw, wat ik ook nog gedaan had, waardoor ik mijn doll pas zo'n negen maanden na het moment van bestelling kreeg.

Dus bestel je op layaway, 100 werkdagen na de laatste betaling.

Met de normale montly dolls zijn ze meestal wel een stuk sneller, maar de events is even afwachten hoe snel het gaat. Neem niet weg dat het het wachten wel waard is.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 3 guests