Big Dipper op marktplaats?

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Rij
MSD
MSD
Posts: 106
Joined: 21 Jul 2013 18:51
Location: Amsterdam

Big Dipper op marktplaats?

Postby Rij » 20 May 2015 19:54

Hoi lieve mensen, ik ben sinds eerste oogopslag volledig verliefd op Dollzone's LE doll Big Dipper. Was al aan het kijken op ACBJD en recent is hij ook beschikbaar gekomen op Angelesque. Maar toen werd ik door een vriendin gewezen op een Big Dipper die op marktplaats staat.

Ene Kira uit Leeuwarden, is iemand bekend met deze persoon?

In de advertentie staat dat ze pas na betaling foto's kan sturen vanwege douanekosten die nog betaald moeten worden, dat roept wel vraagtekens op. Vandaar de vraag.

Ik heb wel al een bericht gestuurd vanmorgen, ik wacht nog op reactie.

Bedankt voor het lezen! :)
De mens : Rij.
De dolls : Dominic (Fantasy Doll Lionel), Linnaeus (IMPL Doll Verne), Unnamed (Illusion Spirit Meilin), Nuri (Soom faery legend Noellia), Tulip (Dollzone Coral) & Berry (Dollzone Big Dipper).

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Postby Toxic_nightmist » 20 May 2015 20:05

Ik ken haar niet, maar het verhaal komt op mij wel wat verdacht over. Douane kosten betaal je meestal als je je doll in ontvangst neemt, niet achteraf.
Dat is in ieder geval mijn ervaring. No pay - no doll. Verkoop topic zonder dat de doll bij haar is?
Spite and playful eyes

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 20 May 2015 20:41

Volgens mij betekend het dat ze het pakketje nog niet heeft. Je hebt volgens mij drie weken om te betalen/op te halen voordat het terug gestuurd gaat worden.

Ik ken wel iemand die onder de naam Kira gaat en die in friesland heeft gewoond, maar weet niet of dit dezelfde persoon is? D:
ze zijn wel al 7.5 jaar actief op marktplaats.

Maar ik vind zelf ook, als je geen fotos van het echte product hebt zou ik het niet riskeren. Of vraag in ieder geval hoe het nou precies zit en zo.
Image

Rij
MSD
MSD
Posts: 106
Joined: 21 Jul 2013 18:51
Location: Amsterdam

Postby Rij » 20 May 2015 22:54

Bedankt voor de reacties! Ik ga inderdaad vragen hoe of wat als ik reactie krijg, maar tot nu toe heb ik die dus nog niet. Ik hoop dat ze wel gaat reageren en dat het legitiem blijkt te zijn, want ik wil die Big Dipper echt heel graag. Als dit op niks uitdraait dan moet ik hem gaan preorderen (wat ik ook wel wil gaan doen, maar dan moet ik weer wachten en meer verzendkosten betalen).

Ik dacht ook dat je pas je pakket krijgt als je de kosten hebt betaald, lijkt me raar dat als je een doll bestelt je dat vervolgens niet kan betalen?
De mens : Rij.
De dolls : Dominic (Fantasy Doll Lionel), Linnaeus (IMPL Doll Verne), Unnamed (Illusion Spirit Meilin), Nuri (Soom faery legend Noellia), Tulip (Dollzone Coral) & Berry (Dollzone Big Dipper).

Mientsje
YoSD
YoSD
Posts: 82
Joined: 11 Jan 2014 18:25

Postby Mientsje » 20 May 2015 22:58

Ik heb wel war dingen gekocht en verkocht aan kira . Ook wel persoonlijk opgehaald. Ze is goed te vertrouwen hoor😉

Snow
Sabik
Sabik
Posts: 1762
Joined: 14 Aug 2008 22:25
Location: Groningen

Postby Snow » 20 May 2015 23:36

Ach, douane kosten kunnen hoog uitvallen hoor. Misschien was ze er gewoon niet op voorbereid. Ik heb ook wel eens een spaarvarken leeg moeten gooien aan de deur lol.
Image

Rij
MSD
MSD
Posts: 106
Joined: 21 Jul 2013 18:51
Location: Amsterdam

Postby Rij » 21 May 2015 10:45

Super bedankt!

Ik heb reactie en er is iets tussengekomen deze maand en het salaris van deze maand is nog niet binnen, vandaar dat het nog niet is opgehaald. :)

Ik vind het wel goed klinken, dus ik ga door met deze transactie en dan heb ik als alles goed gaat al heel snel m'n Big Dipper! :hypersquee:

Edit :

Ik kreeg bericht met foto's! Met papiertje met handgeschreven tekst, dus helemaal blij. Ze had haar salaris onderhand binnen en had het pakket meteen opgehaald. Ik heb nu geld overgemaakt en heb dan eindelijk m'n Big Dipper. <3
De mens : Rij.
De dolls : Dominic (Fantasy Doll Lionel), Linnaeus (IMPL Doll Verne), Unnamed (Illusion Spirit Meilin), Nuri (Soom faery legend Noellia), Tulip (Dollzone Coral) & Berry (Dollzone Big Dipper).


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest