resin match luts real normal skin 2014!

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

resin match luts real normal skin 2014!

Postby sylvesther » 09 Jun 2015 15:14

hallo
ik geloof dat ik computer oogjes heb gekregen van al het zoeken dus ik vraag hier maar om hulp(ik heb ook op doa om hulp gevraagd maar tot nu toe geen reacties gehad.)
ik heb zeer recentelijk een luts kid delf summer event hoofdje(2014) in real normal skin gekocht bij think pink.
ik wil dit hoofdje graag op een msd jongens lichaam plaatsen maar nu komt de grote vraag wat match luts real normal skin 2014?
ik heb voor mijn gevoel al overal gekeken,flickr,tumblr,devianart,doa,google enz. maar tot nu toe niet echt een duidelijk antwoord gevonden op mijn vraag.
dus als iemand weet wat luts real normal skin match dan hoor ik dat graag!

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 09 Jun 2015 19:27

Waarom ga je niet voor een Luts normal skin lijf? Nieuw bedoel ik? Ze zijn onder de 200 euro, poseren prima, het wachten duurt niet zo lang en zullen wat betreft kleur vrij goed matchen - en als ze 'uitvergeeld' zijn helemaal matchen.

Luts gaat met hun normal skin geloof ik naar een lichte versie van een normal skin met gele ondertoon? Niet specifiek rose. Klopt dat? Dit zou betekenen dat bijv. DIM, dikadoll, Dollzone of ResinSoul afvallen, want die zijn bijzonder roze.
Misschien dat een pale normal skin van Fantasy doll een optie is? Maar ik denk dat die al donkerder is?

Cynthevla
Hound
Hound
Posts: 1022
Joined: 05 Jul 2013 18:29
Location: Amsterdam

Postby Cynthevla » 09 Jun 2015 19:38

als je het echt niet weet kan je naar Mirodoll en Resinsoul de headback toesturen en dan maken ze een lichaam voor je in die kleur. nadeel is wel dat je verzendkosten erbij moet betalen.
There is no angry way to say the word; "Bubbles!"

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 09 Jun 2015 23:38

ik heb geen paypall dus ik moet alles via think pink of tweedehands kopen.
fanasty doll is inderdaad een optie maar ik vindt de msd lichaam van fd heel erg gespierd lijken.
ik heb juist begrepen dat het meer na licht roze gaat.
ik zou heel graag een luts msd lichaam willen kopen maar think pink heeft alleen maar sd lichamen van luts,ik hoop dat ze in de toekomst wel de msd lichamen van luts verkopen :sad:

Kayren
*Puppetmaster*
*Puppetmaster*
Posts: 2142
Joined: 06 Aug 2008 11:14
Location: Heemskerk

Postby Kayren » 10 Jun 2015 20:00

TP is toch een agent van Luts? Dan kan je gewoon een pre-order plaatsen. Duurt even voor je het hebt, maar dan heb je iig iets.

MSD lijven staan niet voor preorder, maar als je ze een mailtje stuurt zal het vast gewoon mogelijk zijn om er één te bestellen. Ze staan namelijk wel nog gewoon op de Luts website.
..:I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition:..

@Home:
Yuriel {Obitsu Gretel 1/3} | Castiel {Cherish Doll Chubby}

@Wishlist:
Dean {Luts TDF Mytyl / Kai}

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 10 Jun 2015 20:19

Bij Think Pink geldt dat alle producten die de bedrijven verkopen waarvan zij dealer zijn, je die via hen kan kopen, of zij ze nu al op de website hebben staan of niet. Gewoon even bellen of mailen zoals Kayren zei.

User avatar
sylvesther
YoSD
YoSD
Posts: 93
Joined: 28 Sep 2012 18:55
Location: groningen

Postby sylvesther » 16 Jun 2015 20:03

ik heb een 5stardoll lichaam gekocht in normal skin helaas match dat niet maar gelukkig kan ik het bijwerken met face up en blushen dus uiteindelijk is het helemaal goed gekomen :)

mods hier kan een slotje op omdat ik nu iets gevonden heb.


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests