Volwassen MSD hoofden

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Volwassen MSD hoofden

Postby Toxic_nightmist » 02 Sep 2015 12:26

Beste mensen, wie kan mij helpen?
Ik ben van plan om mijn Dollzone Mo te reshellen, maar ik kan echt geen geschikte sculpt vinden.

Wie weet er nog een company die MSD's heeft die er niet kinderlijk uit zien qua gezicht en ook qua lijf. Bewezen hybrids mogen ook. Moet wel te verkrijgen zijn in white skin (aka papier wit)
Oh ja en hij moet 45cm zijn, iets groter mag.
En het liefst ook geen sculpts die discontinued zijn, want dat was namelijk mijn originele (niet realiseerbare) plan.

Wat valt af:
- Resinsoul, Bobobie en soortgelijke
- Iplehouse - ze hebben geen white skin
- Souldoll - geen geschikte sculpt
- Dollzone en Dollchateau (DZ hoofd zou nog kunnen)
- Luts - te kinderlijk (kid) model delf moet ik nog bekijken
Last edited by Toxic_nightmist on 02 Sep 2015 17:51, edited 1 time in total.
Spite and playful eyes

Pete
SD
SD
Posts: 488
Joined: 18 Oct 2007 12:25

Postby Pete » 02 Sep 2015 17:05

Latidoll Blue en Lumedoll zijn goeie, Lumedoll is wel weer een heel ander schaal (meer richting FL Chique Line). Hybriden kan ook, een Iplehouse lijf lijkt een stuk realistischer met een klein hoofd dan met hun eigen hoofden.

raafje
Hound
Hound
Posts: 1006
Joined: 11 May 2008 11:12
Location: Het Rijk achter de Dijk

Postby raafje » 02 Sep 2015 18:48

Iplehouse heeft wel whiteskin, maar of het helemaal papierwit is weet ik niet, volgens mij ik het meer porselein wit. Ik heb een EID Doria whiteskin op layaway en die verwacht ik eind september, begin oktober. Dan kan ik je zeggen hoe wit hun whiteskin is.

Withdoll zou je ook naar kunnen kijken. Hun whiteskin is papierwit. Ik heb zelf een whiteskin jongen namelijk en ook een normalskin meisje. Het zijn echt geen kinderlijke molds, vind ik, hoewel ik wel persoonlijk Iplehouse mooier en realistischer vind.

Edit:

Ik vond tijdens mijn zoektoch naar het verschil tussen iple normalskin en whiteskin deze foto van de iplehouse skincolors, helemaal links op de foto is hun whiteskin. Ik twijfelde zelf namelijk voor Doria heel erg tussen normal en whiteskin omdat hun normalskin al heel licht is, maar ik ben toch voor de whiteskin gedaan omdat die toch nog flink lichter is.

Image
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

User avatar
Toxic_nightmist
SD
SD
Posts: 400
Joined: 08 Oct 2014 18:28

Postby Toxic_nightmist » 02 Sep 2015 19:21

@ Pete: bedankt voor de suggesties. LaTi zou eventueel nog wel een optie kunnen zijn denk ik. Al ben ik niet helemaal weg van het lichaam. Lumedoll is een beetje te uniek voor mij.

@ Raafje: Ik heb het nagevraagd bij Iple. De white skin die ze momenteel aanbieden is eerder heel licht roze. Dit hebben ze bevestigd. Misschien dat ze in bepaalde gevallen wel een echte white skin aanbieden (event /bepaalde doll..) Niet bij de doll die ik op het oog had in ieder geval.
http://iplehouse.com/home/shop/item.php ... 13&nhn1=en

Ik heb even snel een blik geworpen op Withdoll en ook een mogelijke kandidaat gevonden. Even kijken hoe hun lijven zijn. Bedankt voor de tip in ieder geval.
Spite and playful eyes


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests