HELP!!! ):

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

Catsandcrossbones
Tiny
Tiny
Posts: 36
Joined: 26 May 2015 16:52
Location: Limburg

HELP!!! ):

Postby Catsandcrossbones » 30 Sep 2015 09:18

Ik heb laatst kleding besteld van alicescollections, nu heb ik nagevraagd of ik deze eerst even moest wassen voor ik ze in gebruik nam.
Nou dit was helemaal niet nodig.

Dus naïeve ik trek die kleren ook bij hem aan.

Nu wilde ik toch voor de zekerheid gaan checken, en ja hoor.. er zitten vlekken in zijn benen.

Ik weet nou niet precies hoe ik deze eruit moet krijgen ): ): ):

Moet ik hem nu ook helemaal uit elkaar halen om hem schoon te maken??

BlackDragon
Sabik
Sabik
Posts: 1596
Joined: 29 Aug 2007 16:23
Location: Wijchen

Postby BlackDragon » 30 Sep 2015 09:26

soms helpt gewoon wassen met een beetje zeep al. anders gewoon met een wondersponsje, beetje nat maken en wassen.
Het gebeurt heel vaak dat kleding een beetje afgeeft. Dit is helemaal niet erg voor een BJD.
Gebeurt het bij een Dolffie Dream, Obitsu of een andere ABS pop, dan ga je naar de apotheek, koopt puistjescreme met 10% benzoylperoxide en smeert dit op de vlekken, Het liefst in daglicht leggen of onder een daglichtlamp. let op: wel dagelijks schoonwassen en controleren, anders kan het te ver doorbleken..
"Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. and Today is a gift"

User avatar
Hananya
YoSD
YoSD
Posts: 68
Joined: 28 Sep 2013 23:19

Postby Hananya » 30 Sep 2015 12:40

Hana had een keer een vlek op dr kont omdat ze op een zwart leren doosje had gezeten. Ging er met een wondersponsje prima uit! Is echt wonderspul, werkt voor mij altijd :P
~*~*~ At home: Senra (MNF Rheia) and Hanna (LTF Chloe)~*~*~


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests