Jointed hands

Vraag om advies over het stylen van je doll, welke mold je het beste aan kan schaffen, etc.
Vragen over reparaties, problemen, levertijden, etc. horen in het FAQ forum.
Vragen over face-ups, Mr. Super Clear, etc. horen in het Face-ups, Mods, Doll Art, etc. forum.

Moderator: Café Mods

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Jointed hands

Postby sandra46 » 10 Jan 2016 17:56

Ik vroeg me af of jullie me advies kunnen geven en of het te koop is
Weten jullie of er jointed hands te koop zijn voor feeple60 ( ns ) en zo ja, heeft er iemand ervaring mee wat bijv. De mooiste zijn en welke qua kleur goed over een komen ? En waar moet ik op letten als ik ze tweedehands wil aanschaffen? Heel erg bedankt al vast :)

Ps. Ik zoek vrouwelijke jointed hands
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 24 Apr 2016 20:44

Misschien heb je al lang handen gevonden?
Maar toch: ik heb geen idee welke handen passend zijn voor jouw doll. Maar ik heb wel tips:
- als je ze aanschaft kijk of je er ijzerdraad in kan doen. Als je ze van wirering kan voorzien zijn ze veel beter in een bepaalde stand te zetten en houden. Anders staan die vingers alle kanten op.
- mocht je ze niet in de ultieme bijpassende resinkleur kunnen vinden - kijk dan voor een lichtere resin - niet wit of geel denk ik, maar een pink skin. Dan kan je ze blushen tot ze wel goed erbij passen
- kijk naar de polsomvang van jouw doll and die van de pop waarvoor de handen die je koopt bedoeld zijn. Het is belangerijk dat dit niet te veel verschild

sandra46
MSD
MSD
Posts: 197
Joined: 25 Nov 2013 19:52

Postby sandra46 » 24 Apr 2016 23:52

Nee nog altijd niet gevonden, maar heel erg bedankt voor je tips! Daar kan ik wat mee :)
@home: Mnf chloe,mirwen,juri elf 2013 2x,luka. Ltf sarang,juri elf 2013.pkf mio,Vanilla,dony,Cony,ante.realpuki Toki,Titi

mekare
SD13
SD13
Posts: 696
Joined: 13 Aug 2011 08:57
Location: Blaricum

Postby mekare » 25 Apr 2016 09:10

Ik ben wel heel benieuwd waar je op uit gaat komen. Laat je het ons zien? :)


Return to “Doll Advies”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest