Challenge September: Sci-Fi (naaien)

BJD Café organiseert hier in samenwerking met Dolliverse en Think Pink! wedstrijden met leuke prijzen!
User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Challenge September: Sci-Fi (naaien)

Postby LunarReverie » 05 Mar 2013 08:20

THEMA
Het thema is Science Fiction! Naai een geweldig SF kostuum voor je doll. Je mag in je motivatie toelichten uit welke film/ serie/ boek je inzending komt.

Dit is een naai/ kleding creatie challenge, dus probeer een zo mooi mogelijke outfit te creëren en maak er mooie foto's van.
Denk erom: je hoeft niet persé de beste naai(st)er (of plakker/knoper/rijger) te zijn om mee te doen, een origineel idee is evenveel waard.

HOE DOE JE MEE:
stuur een PM naar Pinkhazard met je inzending. Geef links tot maximaal 5 foto's, wees zelf kritisch over de foto's en of deze jouw inzending goed weergeven.
Als je een motivatie hebt, mag je deze erbij vermelden.
Zie voor meer informatie het topic: Challenges - alle informatie

Als je gewonnen hebt, vragen we je om je adres gegevens, zodat we je prijs kunnen toesturen.

Alle inzendingen worden anoniem in 1 topic gepost door Pinkhazard, met een poll voor de forumleden om op te stemmen.

TOEGESTAAN VOOR DEELNAME
dolls: zie dit topic http://pinkhazard.fashiondoll.nl/forum/ ... 556#180556

Zelf gemaakte outfits (uiteraard hoeft niet alles in de foto zelf gemaakt te zijn), een samenwerking met andere artiesten mag, indien er geen bezwaar is tegen het delen van de prijs.

Meerdere keren deelnemen met verschillende inzendingen is toegestaan.

Een inzending mag uit meerdere dolls bestaan, zolang deze elkaar aanvullen wat betreft het thema.

DE PRIJS
Antiek naaikistje op 1/4 - 1/3 formaat

DEADLINES
inzenden kan tot 23 September, het topic wordt dan zo snel mogelijk aangemaakt.
Stemmen op de poll kan tot 1 Oktober.
Met de winnaar wordt zo snel mogelijk contact opgenomen.

User avatar
Puppit
SD13
SD13
Posts: 721
Joined: 26 Jan 2011 12:03
Location: Deventer
Contact:

Postby Puppit » 09 Sep 2013 10:02

I'm confused... Is dit voor deze September of nog van vorig jaar? De datum (5 maart 2013) impliceert dit jaar, maar dan is het we heel ver van te voren aangemaakt :P
I am a teller or stories, and a weaver of dreams. I can dance, sing, and in the right weather I can stand on my head.

User avatar
Giegel
SD13
SD13
Posts: 605
Joined: 07 Apr 2009 21:54
Location: noordwijkerhout

Postby Giegel » 09 Sep 2013 10:46

dat klopt ze had voor elke maand al een challenge aangemaakt, zodat je vantevoren kon zien welke challenge er wanneer was. deze is ook voor deze maand
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Postby LunarReverie » 09 Sep 2013 10:56

Ik heb inderdaad aan het begin van dit jaar alle challenges alvast aangemaakt, om mensen ruim de tijd te geven aan hun inzendingen te werken :)

Deze challenge is dus inderdaad NU :D

User avatar
Giegel
SD13
SD13
Posts: 605
Joined: 07 Apr 2009 21:54
Location: noordwijkerhout

Postby Giegel » 16 Oct 2013 22:18

hier is geen poll voor geweest. waren er niet genoeg aanmeldingen?
Ga je mee verdwalen???? Ik weet de weg!!!!
home:ivy,avelin,willow,sterre,soo,calla,shadow,rose,dimitri,ysabeau,ariel,eucalipta,galadriel,toothles,,galena,sia,abby,madeleine,iggy,eva,nux,siean,alice,chloe,marthe,chabaneau enz.

User avatar
LunarReverie
Sabik
Sabik
Posts: 1918
Joined: 29 Aug 2007 14:48
Location: Amersfoort
Contact:

Postby LunarReverie » 16 Oct 2013 23:21

Oeps, ik heb eigenlijk helemaal geen aanmeldingen gezien, maar ik was ook een beetje te druk met Dolliverse en de beurzen deze maand.
Als ik dus een aanmelding gemist heb, laat het me weten O_O


Return to “Challenges”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests