Welke maat BJD heeft jouw voorkeur?

Heb je een brandende vraag? Maak een poll erover aan en zie wat anderen vinden!

Welke maat BJD heeft jouw voorkeur?

Hound
4
14%
SD
7
24%
MSD
13
45%
YoSD
4
14%
Tiny
1
3%
 
Total votes: 29

Flixiefly
Tiny
Tiny
Posts: 8
Joined: 24 Feb 2013 03:55

Welke maat BJD heeft jouw voorkeur?

Postby Flixiefly » 18 Aug 2013 21:07

Ik vroeg me af of er mensen zijn die voorkeur hebben voor een bepaalde maat BJD. Ikzelf nijg meer naar de MSD en SD maten toe.

User avatar
Valinda
Site Admin
Site Admin
Posts: 1856
Joined: 28 Oct 2011 12:40
Location: Beek LB
Contact:

Postby Valinda » 18 Aug 2013 21:42

momenteel heb ik bijna alle maten, somige maten eigenen zich meer voor bepaalde doeleinden.
als je de hele dag met een SD rond loopt, heb je aan het eind van de dag geen arm meer over. maar om op te scheppen zijn ze perfect. :x
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

heddiej
MSD
MSD
Posts: 138
Joined: 05 Jul 2011 12:37
Location: almere
Contact:

Postby heddiej » 19 Aug 2013 10:09

ik vind sd wel fijn ^^ msd vind ik ook niks mis mee alleen kleiner moet het niet gaan :p
<3

Wish
MSD
MSD
Posts: 128
Joined: 23 Dec 2008 18:33
Location: Hemiksem, Belgie

Postby Wish » 19 Aug 2013 10:33

Ik heb zelf van ongeveer alle formaten dolls en heb niet echt een voorkeur. Elk formaat heeft voor en nadelen ivm grootte, gewicht, detail enz :)

raafje
Hound
Hound
Posts: 1006
Joined: 11 May 2008 11:12
Location: Het Rijk achter de Dijk

Postby raafje » 31 Aug 2013 09:27

Ik heb een lichte voorkeur voor SD, maar dat komt denk ik vooral omdat ze wat volwassener zijn. Tja, het is wel een beetje vreemd bij mij... Ik heb best veel grotere SD's (65 centimeter) maar dat vind ik dus eigenlijk weer te groot. Mijn ideale maatje zou denk ik tussen de 50 en 55 centimeter liggen en dat is dan weer net tussen SD en MSD in en wordt nauwelijk gemaakt. Mijn droom doll: Beryl in maatje 55 ha ha.

YoSDs vind ik ook erg leuk, vooral omdat ze zo speelbaar zijn en omdat je er veel makkelijker spulletjes voor kunt vinden en bijvoorbeeld een hele kamer kan maken, zonder dat het gelijk heel veel ruimte in neemt.

Tinies zijn me echt te klein. Ik vind ze echt vreselijk leuk, maar ik er gewoon niet mee omgaan.

Ik heb trouwens wel alle maten, dus ook 1 tiny. Een centaurtje van 18 centimeter.
Thuis: Beryl Bella Topaz Amber Borre Lara Aurora Kaspar-Morant Jade Dark Silke Ivy Pearl Nephelin Merrissa Ragnar Chloe Rana Kenta Elise Mirwen Noelle Eliah Isa Korline Rafaela Fir Fergus Raafje Wiebel en Twan
Waiting: Duifje
Wishing: Merel Arlinde Falco Ivar Laeanne Liam Ruben en Sam (2x)

Ythiel
MSD
MSD
Posts: 204
Joined: 11 Jan 2012 11:25
Location: Rotterdam

Postby Ythiel » 31 Aug 2013 16:47

Ik heb zowel YOSD's als MSD's, maar mijn voorkeur gaat uit naar YOSD's of kleiner... ze zijn zo lekker handzaam en bovendien superschattig! ♥ :blush:

Ook wat raafje zegt, ze zijn makkelijk te accomoderen zonder dat je de helft van je kamer kwijt bent aan een ruimte om ze te laten rondhangen.

thefirstnl
Hound
Hound
Posts: 1038
Joined: 07 Dec 2008 19:53
Location: wijchen

Postby thefirstnl » 31 Aug 2013 18:10

Tja, wat zal ik zeggen.
Denk dat SD/Hound meer mijn maat is.
Het "klein spul" is wel schattig, maar ik doe er maar weinig mee. Behalve dan met Fred (Dz Leo), die is makkelijk mee te nemen in de handtas.

Arwen
YoSD
YoSD
Posts: 72
Joined: 27 Nov 2009 12:32
Location: Amstelveen
Contact:

Postby Arwen » 20 Sep 2013 22:36

Ik ben ook meer SD/Hound. Ik heb ook MSDs en 1 YoSD, maar wat mij betreft zijn dat kinderen in m'n SD wereld. En alle figuren die eigenlijk niet in m'n SD wereld past zijn fantasie figuren. Daar heb ik er ook aardig wat van.


Return to “Poll!”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest