Pols voor interesse in minimeet!!!

Spreek hier je meetings af.

Moderator: Café Mods

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Pols voor interesse in minimeet!!!

Postby serid13 » 16 Mar 2021 13:57

Bij deze wil ik kijken wie er evt geinteresseerd zouden zijn voor een meet...

Tijdens Corona mogen er 3 personen op 1 locatie op visite komen, minderjarigen niet meegeteld, (dus die mogen zowiezow)
Ik heb zoals geshowed in mn fotoshoot, een nieuw stuk speelgoed voor de dollies, dus, wie er foto's mee wenst te maken, of het isolement gewoon meer dan beu is, laat wat horen! Ik bied mijn huis aan als meetingplaats (Waarland, NH) Er rijdt een bus vanuit Alkmaar en Groningen tot een kleine 5 a 10 minuten van mn huis lopend, dus dat is te doen en er is tevens genoeg parkeergelegenheid, er is eveneens overnachtingsmogelijkheid, al heb ik niet veel extra bedden, dus een slaapzak of matje is dan wel handig, of je moet even vooraf navragen.
Ik heb een zoon van 4, die mijn dolly erg lief vind, en zelf ook al heeft aangegeven een dolly te willen (voorlopig nog maar even niet, maar uiteindelijk eerst een mechanische, met gelijmd pruikje, heb er al wel 1 op het oog die hij ook mooi vind). Ik heb spulletjes voor ruilen, ik heb een naaimachine, dus wel kunnen kleding maken, bij mn moeder kan ik vast wel stukjes stof bietsen, die heeft heel veel liggen. Mogelijkheden zijn er dus genoeg. Ik heb atm geen faceup spullen meer in huis, maar uiteraard mag je die meebrengen, en het is wel mn bedoeling die weer in huis te halen, dan is de optie tot face-ups, en blushen er ook.

En ik zou graag met anderen van gedachten wisselen over mogelijkheden en ideeën voor een kleine fair als alles straks wel weer mag.
wees niet verlegen, reageer gerust! Alle ideeën zijn meer dan welkom!

marijke
SD16
SD16
Posts: 941
Joined: 20 Nov 2007 18:01
Location: Bakel
Contact:

Re: Pols voor interesse in minimeet!!!

Postby marijke » 19 Mar 2021 21:26

Volgens mij is nog steeds maar 1 bezoeker per dag de bedoeling, geen 3...

User avatar
Amber-kyou
Moderator
Moderator
Posts: 1297
Joined: 17 Aug 2008 21:57
Location: On a rainbow..
Contact:

Re: Pols voor interesse in minimeet!!!

Postby Amber-kyou » 19 Mar 2021 21:47

Ik ben bang dat een meet in deze periode hem niet gaat worden, helaas.

Van de website van de rijksoverheid
Ontvang zo min mogelijk bezoek. Mocht u toch bezoek ontvangen: beperk dit tot 1 persoon per dag en zorg ervoor dat mensen 1,5 meter afstand van elkaar houden en de hygienemaatregelen naleven.
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... iet%20mee.

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Re: Pols voor interesse in minimeet!!!

Postby serid13 » 19 Mar 2021 22:23

Nu, in elk geval heb ik reactie gekregen! Dat was vooralsnog als eerste de bedoeling, heel erg bedankt dus beiden, voor een teken van leven! Zo stukje bij beetje de boel weer in leven brengen hier, toch? En die meets die komen dan te zijner tijd wel weer als dit alles achter de rug is, maar dat jullie voor het eerst in jaren ook weer een reactie geplaatst hebben, heb ik mooi wel voor elkaar gekregen, gaan jullie ook weer foto's en berichtjes plaatsen? Dank voor de reacties, het wordt gewaardeerd dat je reageert!

User avatar
Valinda
Site Admin
Site Admin
Posts: 1856
Joined: 28 Oct 2011 12:40
Location: Beek LB
Contact:

Re: Pols voor interesse in minimeet!!!

Postby Valinda » 19 Mar 2021 22:42

Ik ben in elk geval bang dat de corona nog veel roet in het eten blijft gooien.
Laten we het erop houden dat we, zodra dit allemaal eindelijk over is, z.s.m. weer eens bij elkaar gaan zitten.
Zoek kleding voor een Unidoll Ark.

Baunsu
Tiny
Tiny
Posts: 17
Joined: 04 Aug 2016 12:33

Re: Pols voor interesse in minimeet!!!

Postby Baunsu » 20 Mar 2021 11:15

Lijkt me inderdaad erg gezellig zodra Corona voorbij is. :) Laten we eerst dat hele drama maar afwachten.

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Re: Pols voor interesse in minimeet!!!

Postby serid13 » 20 Mar 2021 11:33

Ach, de plandemie kan nog wel eeuwig doorgaan, ze zeiden eerst ook met vaccin mag je gewoon weer in en uit reizen, maar vervolgens mag je alsnog die 160 ophoesten om eruit te kunnen en daarna wederom om erin te kunnen, want met vaccin kan je t alsnog krijgen, waarvoor dan de vaccins? vreemde zooi, lol. Volgens mij heb er iemand gewoon teveel geld uitgegeven en proberen ze zo het weer terug te verdienen, je zou t bijna denken,. maar idd, als alles achter de rug is, moeten er gewoon weer meets komen!

User avatar
Amber-kyou
Moderator
Moderator
Posts: 1297
Joined: 17 Aug 2008 21:57
Location: On a rainbow..
Contact:

Re: Pols voor interesse in minimeet!!!

Postby Amber-kyou » 20 Mar 2021 16:06

Helaas is het nou eenmaal zo, maar een meeting topic is niet de plek om een discussie over corona te starten vind ik.

serid13
SD16
SD16
Posts: 992
Joined: 03 May 2010 20:17
Location: Oudkarspel
Contact:

Re: Pols voor interesse in minimeet!!!

Postby serid13 » 22 Mar 2021 19:51

Okay!


Return to “Meetings”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests